רימקס משתדרגת חברת GlobalTab הישראלית התקינה למשרדיה החדשים של חברת רימקס תיווך נדל''ן מערכות Multi-User

מערכת מהפכנית המאפשרת למחשב רגיל לתפקד כשרת וירטואלי

חברת  GlobalTabהישראלית, המתמחה בפתרונות הדפסה ומחשוב ומייבאת לארץ את מערכת  Multi-User, התקינה את מערכות 300X המתקדמות במשרדיה החדשים של חברת רימקס - רשת תיווך הנדל"ן הגדולה בישראל, בהוד השרון ובכפר סבא.



מערכת 300
X מתוצרת  NComputing מאפשרות ניצול מכסימלי של כל מחשב, והפיכתו לשרת וירטואלי המתפעל מספר תחנות עבודה בו-זמנית – לטובת חסכון בעלויות רכישה ותפעול. 

 

מערכת 300X המשווקת על ידי חברת  GlobalTabפותחה על ידי חברת  NComputing, והיא מהווה מערכת מהפכנית המאפשרת להשתמש במחשב אחד לטובת 7 תחנות עבודה נפרדות המתפקדות באופן עצמאי.



300
X מנצלת את מעבד המחשב לטובת חלוקת משאביו בין כל העמדות המקבילות, כאשר הטכנולוגיה מבטיחה קצב עבודה אחיד ורמת ביצועים המשתווה לזו של מחשב רגיל – בכל אחת מהעמדות. לצד יתרונות אלו מאפשרת מערכת 300X חסכון בעלויות החומרה, תחזוקת המחשבים, שדרוג והורדה בעלויות צריכת החשמל בהיקף של עד 80%.= וחיסכון במקום.

 

זכי שובי, מבעלי חברת  GlobalTab, מוסר: "מערכת 300X החדשה מאפשרת חסכון אדיר ברכישת ציוד ממוחשב למשרד ובמקרה של רימקס הסתכמה בכמה אלפי דולרים בודדים, לעומת סכום גבוה בהרבה יותר מפתרון רגיל.  וזו הוכחה כי קיים פער עצום בין הפתרונות המוצעים היום בשוק לבין המערכת החדשה. גדולתה של מערכת 300X היא ביכולת הניצול  המכסימלי של המחשב הבודד, ואנו צופים הצלחה גדולה למערכת בשוק הישראלי שכן היא מתאימה לכל משרד, לכל עסק בו יש יותר ממחשב אחד".