קבוצת גדיש ניהלה עבור הרשות לפיתוח ירושלים את כלל התשתיות במסגרת פרויקט קריית הלאום

פרויקט קריית הלאום הנו פרויקט שביצועו החל בשנת 1996, בתקציב של 100 מיליון שקל. פיתוח התשתיות נועד לשרת את קריית הלאום, שבה יעבדו ויבקרו עשרות אלפי איש מדי יום.

קבוצת גדיש ניהלה ופיקחה עבור הרשות לפיתוח ירושלים את ביצוע  התשתית של פרויקט קריית הלאום. פרויקט קריית הלאום הנו פרויקט שביצועו החל בשנת 1996, בתקציב של 100 מיליון שקל. פיתוח התשתיות נועד לשרת את קריית הלאום, שבה יעבדו ויבקרו עשרות אלפי איש מדי יום.
 
מנהלת הקמת קריות הממשלה - משרד האוצר, מינהל מקרקעי ישראל, עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים חתמו על הסכם לפיתוחן של כל התשתיות הציבוריות במתחם קריית הלאום. 

 בסיס הפרויקט הוא ביצירת מוקד שלטוני ארצי הנותן מענה לצרכים של שלוש רשויות השלטון הלאומיות: הכנסת, משרדי הממשלה ובית המשפט העליון. במסגרת פרויקט קריית הלאום יועברו עשרות משרדי ממשלה המפוזרים ברחבי העיר לקריה, וכך תיווצר רציפות של משרדי הממשלה עם בניין הכנסת ובית המשפט העליון, שכבר קיימים במתחם. מלבד איחוד שלוש רשויות השלטון, כוללת התכנית הקמת שכונת מגורים יוקרתית - מתחם משרד החוץ; בניית כיכר מרכזית - כיכר הלאום - במפגש של שדרות האומה וכביש המע"ר, אשר תשמש מוקד לכל צירי התנועה המתוכננים להולכי רגל ולכלי רכב; בניית חניון מרווח לבאי הקריה - חניון כיכר הלאום ופיתוח תשתיות לקריית הלאום כולה. בנוסף, מתוכננים מספר בתי מלון ומרכז תעסוקה בצמוד למרכז הקונגרסים. 

העיקרון המנחה בתכנית הוא שילוב הקריה במרקם העירוני, הן מבחינת צירי התנועה והן מבחינת הבינוי, מגוון שימושי הקרקע ושעות הפעילות. 


מנהל פרויקט התשתיות מטעם קבוצת גדיש, איתן שפרון, מוסר כי " העבודה מתקדמת על פי קצב האכלוס של מבני הממשלה, כאשר הפרויקט אמור להסתיים בסוף השנה האזרחית. במסגרת הפרויקט בוצע מבצע הנדסי מיוחד - העתקת אנדרטת "נזכור" מרחבת בנייני האומה בירושלים והעברתה
למיקום חדש ליד בית המשפט העליון".