מצלאוי מדווחת על העסקאות הראשונות מאז ההנפקה, תקים כ-1,300 יח''ד ברומניה; וחתמה על עסקת קומבניציה בקרית-אונו

חברת מצלאוי חברה לבניין, שהשלימה באוגוסט האחרון הנפקת מניות ואיגרות חוב בבורסת תל-אביב, מדווחת היום על עסקאות ראשונות מאז השלמת ההנפקה.

החברה מדווחת כי היא בוחנת כניסה ראשונה לפעילות בחו"ל, ובמסגרת זו היא מנהלת מו"מ לרכישת 2 חלקות קרקע בעיר גלאץ שברומניה, הממוקמת על גדות הדנובה.

 

החלקות הינן בשטח כולל של כ-50,000 מ"ר, וניתן להקים עליהן פאואר סנטר בשטח של כ-20,000 מ"ר וכ-1,300 יחידות דיור בשטח של כ-140,000 מ"ר.

 

במסגרת המשא ומתן בוחנת מצלאוי את ביצוע העסקה יחד עם חברת פסיפיקה אחזקות הציבורית, העוסקת בייזום פרויקטים של נדל"ן ברומניה, ויחד עם גוף פיננסי נוסף. חברת מצלאוי צפוייה לנהל את בניית הפרויקט. העיר גלאץ מונה כ-400,000 תושבים והיא ממוקמת כ-250 ק"מ צפונית מזרחית מהבירה בוקשרט, בסמוך לגבול רומניה עם מולדביה.

 

במקביל, מדווחת מצלאוי, כי היא חתמה על הסכם לעיסקה משולבת של קומבינציה ורכישה במזומן של קרקע במרכז העיר קריית אונו. מדובר על עסקה, שתתבצע בשיתוף עם בעלי הקרקע, חברת מגדלי און שבשליטת משפחת רבאון.

 

הקרקע הינה בשטח של כ-4.5 דונם ובכוונת הצדדים כי מצלאוי תקים עליה פרויקט יוקרתי בהיקף של 76 יחידות דיור ומבנה מסחרי בשטח של כ-1,400 מ"ר.

 

במצלאוי מציינים, כי היא תשלם במסגרת העסקה סכום של כ-11 מיליון שקל. חלקה של מצלאוי בעסקה יעמוד על 75%, ואילו חלקה של משפחת רבאון יעמוד על 25%. להערכת מצלאוי, הקמת הפרויקט תחל בעוד כ-3 חודשים.

 

שוקי דוידוביץ', מנכ"ל מצלאוי, אמר היום: "מצלאוי בוחנת מזה זמן רב את כניסתה לפעילות בשווקים הבינלאומיים, והמו"מ שאנו מנהלים כיום ברומניה הינו לאחר בדיקות מעמיקות שקיימנו, ושבעקבותיהן מצאנו פוטנציאל עסקי משמעותי באזורים מסוימים של רומניה. בישראל אנו מרחיבים את פעילותנו בקרית-אונו, בה השלמנו אשתקד את פרויקט ה"פינוי-בינוי" הראשון בישראל".