מנהטן באשדוד- מגדל ככר העיר- מגדל מגורים יוקרתי בן 40 קומות הכולל 140 יחידות דיור ייבנה ע''י חברת רסידו , היקף המכירות הצפוי הוא כ- 60 מיליון דולר

הוועדה המקומית באשדוד אישרה להפקדה תוכנית למגדל מגורים מיוחד בתחום מרכז העסקים הראשי של אשדוד. המגדל יהיה בן 40 קומות ויכלול כ- 140 יחידות דיור.

 

המגדל תוכנן ע"י אדריכל יעקב יער, חתן פרס ישראל לאדריכלות. המגדל יהווה את חוד החנית של פרוייקט רסידו סי באשדוד, המתפקד כמרכז התרבות והבילוי של העיר. יתרונו הבולט של הפרוייקט הוא מיקומו בלב העיר אשדוד בנקודה הטופוגרפית הגבוהה ביותר באשדוד.

 

בשל צורתו המיוחדת של הבניין כל הדירות נהנות ממבט פתוח לים. מדובר במגדל יוצא דופן בן כ-24,000 מ"ר, שייבנה בסטנדרטים גבוהים ביותר. 30 הקומות הראשונות בבניין יאכלסו דירות יוקרה ובעשר הקומות האחרונות תציע רסידו דירות מיוחדות וגדולות במיוחד, כדוגמת לופטים באוריינטציה ניו-יורקית.

 

במגדל מתוכננים מתקנים מפוארים ופינוקים שטרם נראו במגדלי דירות באזור, כדוגמת בריכה וספא, לובי עסקים, שירותי חנייה לדיירים (valet parking) ועוד.

 

לובי הכניסה למגדל מתוכנן לשמש גם כחלל תצוגה לאומנות מקומית מתחלפת שימשיך את רצף מבני האומנות והתרבות הסובבים את המגדל; במתחם כולו מצויים בית העירייה, בית יד לבנים היכל התרבות, בית מונארט ופיאצה עירונית המתוכננת להפוך למרכז בילוי תוסס ובו מסעדות יוקרתיות ובתי קפה.

 

מנכ"ל רסידו פרדי רובינסון אומר כי: המגדל יהווה את חוד החנית של פרוייקט רסידו סי באשדוד, המתפקד כמרכז התרבות והבילוי של העיר. רסידו מתכננת בניית מגדל מגורים שייבנה בסטנדרטים גבוהים ביותר, אשר יהיה פרויקט המגורים היוקרתי ביותר באשדוד. החברה צופה את היקף המכירות בכששים מיליון דולרים.