השקעה נוספת ליורו-טרייד בהולנד, חתמה על הסכם לרכישת בניין משרדים בהשקעה של כ – 54 מיליון ש''ח סמוך לשדה התעופה סכיפהול .

יורו -טרייד נדל''ן חתמה על הסכם לרכישת מבנה משרדים, תצוגה ולוגיסטיקה בעיר Roelofarendsveen שבהולנד.

יורו -טרייד נדל"ן בינלאומי הודיעה הבוקר כי חתמה על הסכם לרכישת מבנה משרדים, תצוגה ולוגיסטיקה בעיר Roelofarendsveen הסמוכה לשדה התעופה סכיפהול שבהולנד. העלות הכוללת של הנכס הנרכש הינה כ- 9.5 מיליון אירו.

 

הנכס, הנמצא בצד הכביש המהיר שבין אמסטרדם להאג, הינו מבנה משרדים, תצוגה ולוגיסטיקה המתפרס על פני שטח של כ- 13,000  מ"ר ורובו מושכר לחברה קמונעית מובילה באירופה. דמי השכירות השנתיים נטו עבור המבנה הם כ- 800 אלפי אירו המהווים כ- 8.5% מהעלות הכוללת. חוזה השכירות צמוד במלואו למדד המחירים לצרכן בהולנד.

 

לשם מימון הרכישה מנהלת יורו-טרייד מו"מ לקבלת הלוואה מבנק אירופאי בהיקף של 85% מהעלות הכוללת של העיסקה  לתקופה של 7 שנים. ההלוואה תובטח בשעבוד ראשון על הנכס והתקבולים ממנו, ללא כל זכויות חזרה לחברה או לחברת הבת (Non Recourse).

 

בועז קמר, מנכ"ל יורו-טרייד אמר היום: " יורו-טרייד ממשיכה לפעול על פי מודל פיננסי אשר מבטיח החזר מלוא סכום ההשקעה בתוך תקופת השכירות, דבר המקטין למינימום את הסיכון הפיננסי של החברה והמשקיעים".

 

יורו-טרייד נדלן בינלאומי הנמצאת בשליטה ובבעלות של יורו-טרייד פיננסים והשקעות, בועז קמר, עמית ביאל ויוסי פייט, הוקמה לפני כשנה ועוסקת באיתור, רכישה והשבחה של נדל"ן מניבים בעיקר למשרדים ולמסחר באירופה. יורו-טרייד השקעות ופיננסים, לשעבר בנק יורוטרייד, נוסדה בשנת 1951 ונמצאת בבעלות ובשליטת משפחת ארגואטי ועמית ביאל. מאז הוקמה, רכשה יורו-טרייד נדל"ן בינלאומי והשביחה נכסי מקרקעין במספר ערים בגרמניה ובהולנד בשטח בנוי כולל של כ 70 אלף מ"ר. בעתיד, מתכננת החברה לפעול גם בשווקי נדל"ן מחוץ לאירופה.