הרצל חבס, סגן יו''ר הדירקטוריון ומנכ''ל קבוצת חבס הודיע היום על מינוי דירקטורים חדשים

קבוצת חבס הודיעה היום על מינוי שני דירקטורים חדשים לחברה, מר איתן בן אליהו, דירקטור חיצוני ומר חיים ברזל, דירקטור מן המניין.

קבוצת חבס הודיעה היום על מינוי שני דירקטורים חדשים לחברה, מר איתן בן אליהו, דירקטור חיצוני ומר חיים ברזל, דירקטור מן המניין. בן אליהו הינו מייסד ומנכ"ל חברת STG, כיהן כמפקד חיל האוויר עד שנת 2000, מנהל ושותף בקרן הון סיכון "איסט ווסט וונצ'רס" עד שנת 2002.

 

חיים ברזל, שימש עד לאחרונה כמנכ"ל עיריית גבעתיים וכמ"מ ראש עיריית גבעתיים עד שנת 1998.

 

המינויים אושרו בהצבעה שנערכה באסיפה כללית של בעלי המניות.

 

הרצל חבס, סגן יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל קבוצת חבס, מסר: "אנו שמחים להודיע היום על הצטרפותם של איתן בן אליהו וחיים ברזל לדירקטוריון החברה. אנו בטוחים כי הרקע והניסיון העשיר אותו הם מביאים עימם לתפקיד יתרמו רבות לחברה."

 

קבוצת חבס הינה גוף אחזקות והשקעות בינלאומי בתחום הנדל"ן. הקבוצה מהווה שחקן מרכזי בכלכלה הישראלית קרוב למאה שנה. הקבוצה מתמחה בפרויקטים של נדל"ן יוקרתי למגורים, נדל"ן עסקי ונדל"ן מסחרי.

 

קבוצת חבס מורכבת ממספר רב של חברות פרטיות, המצויות בבעלותה של משפחת חבס ומחברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב (סימונה:חבס). הקבוצה מתמקדת בפלח הפרימיום, אשר להערכת הקבוצה צפוי להניב תשואה עודפת על זו הצפויה מהבנייה למגורים בכללותה.

 

מבין הפרוייקטים למגורים המוקמים כיום על ידי החברה הציבורית (חבס ח. צ. השקעות (1960) בע"מ) אפשר למנות את פרויקט YOO Tel-Aviv הכולל שני מגדלים מגורים בני 37 ו – 41 קומות הממוקמים בצד הצפון מערבי של שכונת פארק צמרת שבצפון תל אביב ואת מגדל שדרות רוטשילד 1, מגדל מגורי יוקרה בן 32 קומות. כמו כן בבעלות קבוצה כ- 77% משני מגרשים נוספים בפארק צמרת, עליהם יוקמו בעתיד שני מגדלי מגורים יוקרתיים.

 

לאחרונה הגדילה החברה הציבורית השקעותיה בשוק הבינלאומי. היקף הנכסים הנרכשים על ידי החברה בשנה האחרונה עומד על סך של כ- 1.9 מיליארד ש"ח. לפני חודשים ספורים רכשה החברה ממניותיה של Nieuwe Steen Investments N.V. (NSI) חברה הולנדית. NSI נסחרת בבורסת ה-EURONEXT באמסטרדם (סימונה: NIST). NSI מאוגדת כ-REIT ובבעלותה כ- 160 נכסים מניבים בהולנד בשווי של כ-1.2 מיליארד אירו. שיעור החזקתה הנוכחי של חבס ב- NSI הינו כ- 20.85%.

 

בנוסף, בבעלות הקבוצה מספר מבני משרדים להשכרה ומרכזים מסחריים בשוויץ, היא שותפה בעסקה לרכישת שמונה מרכזי קניות בגרמניה ושוויץ המושכרים לחברת Hornbach ובנוסף, החברה שותפה בעסקה לרכישת הבעלות של 16 מלונות הילטון בבריטניה.