דניה סיבוס מעמיקה ומרחיבה פעילותה הבינלאומית , תשתתף בהקמת מגדלי מגורים וחניון דו קומתי תת קרקעי עם חברת אדמה הולדינגס פאבליק ברומניה

דניה סיבוס מעמיקה את פעילותה בחו"ל.


החברה הודיעה היום על חתימת עסקה לפיו תשמש דניה סיבוס כקבלן ראשי לביצוע עבודות הנדסיות וקבלניות להקמת מגדלי מגורים וחניון תת קרקעי ברומניה בשכונת טיטיאן שבבוקרשט תמורת כ- 137 מיליון ש"ח .

 

עופר קוטלר, מנכ"ל חברת דניה סיבוס, אמר: "אנו מרוצים מחיזוק מנוף הצמיחה של פעילות החברה ברומניה, עסקה זו היא נדבך נוסף בהתרחבותינו הבינלאומית, עובדה הממחישה את יכולתנו לגוון את מקורות הצמיחה וההכנסה של החברה.

 

קוטלר ציין כי רומניה מהווה יעד אסטרטגי עבור החברה אשר ללא ספק תהפוך לשחקן מפתח בשוק זה בשנים הקרובות.

 

עוד הוסיף קוטלר כי החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה הבינלאומית תוך איתור מנועי צמיחה חדשים בשווקים בהם יש לחברה יתרון אסטרטגי אשר באים ויבואו לידי ביטוי בהתמודדות מוצלחת על פרויקטים גדולים בתחומי התשתית והנדל"ן.

 

המבנה כולל כ - 50,000 מ"ר בנוי וממוקם בשכונת טיטאן. בפרויקט יקומו 3 מגדלים בני 15 קומות בהם 393 יחידות דיור מעל חניון דו קומתי תת קרקעי.

 

לוח הזמנים המתוכנן לביצוע הפרויקט הינו 24 חודשים ממועד צו התחלת עבודה. ביצוע הפרויקט יחל במהלך החודש הקרוב.

 

כזכור , דניה סיבוס הקימה את משרדי חברת הבת שלה, דניה סיבוס רום, ברומניה.


החברה הרחיבה במחצית הראשונה של שנת 2007 את פעילותה ברוסיה והיא בונה כיום פרויקט משולב של מגורים ומלונאות בהיקף של כ- 50 אלף מ"ר שהיקפו הכספי נאמד ב- 56.6 מיליוני דולר.

 

בנוסף החברה משתתפת בפרויקט יזמי בעיר פרם שהיקפו כ- 400 מיליוני דולר ושמתוכם חלקה של החברה הינו כ- 20%. החברה עוסקת גם בהקמה של פרויקט מרכז מסחרי בשטח של 59 אלף מ"ר שהיקפו הכספי 51 מיליוני דולר.