קבוצת אלמוג כ.ד.א.י תקים מרכז מסחרי נוסף בנס ציונה

קבוצת אלמוג כ.ד.א.י של משפחת אמסלם , תקים מרכז מסחרי נוסף בנס ציונה. מרכז מסחרי שכונתי בשכונת טירת שלום בהיקף כספי של כ – 12 מיליון ₪ .

חברת אלמוג כ.ד.א.י שבשליטת משפחת אמסלם רכשה את המגרש בעבר מט.ר.א.ס השקעות בעסקת מזומן של כ – 3.7 מיליון ₪. המגרש ממוקם בלב טירת שלום ומשתרע על שטח של כ- 3.2 דונם.

יקי אמסלם מבעלי החברה אומר כי הקמתו של המרכז המסחרי הינה פועל יוצא  מהחלטת החברה על להרחבת פעילות בחטיבת המסחר בחברה.  בשלב זה נמצא הפרויקט בשלבי תכנון מתקדמים והוא עתיד להיות המרכז השכונתי הירוק הראשון מסוגו – משלב אלמנטים רבים של הבנייה והקונספט הירוק תוך השמת דגש על חנויות המתמחות ב אור גני \ ירוק ובוטיק מיוחד. מכאן גם שמו – TERRA מרכז בוטיק ירוק .

 

 

המרכז כולל כ – 1,400 מ"ר בקומת הקרקע + 400 מ"ר בקומה נוספת .  בינוי ושימוש בחומרים ירוקים הוא שמשלב בין המבנה לבין הסביבה , בין הדברים הבולטים במרכז ניתן לראות תחנת רענון וטיפול באופניים שכן מהמתחם ממוקם בסמוך לשמורה הירוקה בנס ציונה. שילוב בעץ ולא בחומרים קשיחים אחרים , שילוב של ריצופים אשר ידידותיים לסביבה.

אמסלם אומר עוד כי במרכז מסחרי זה אין בכוונת החברה להוציא שטחים למכירה, אלא להשכרה והוא צופה כי מחירי השכירות במרכז ינועו בין 100 שקל למ"ר ל – 140 שקל למ"ר, וזאת בשל מיקומו הייחודי והאסטרטגי של המרכז המסחרי בשכונה.ו השלמתו צפויה ליוני 2012 והוא עתיד להצטרף אל שאר המרכזים המסחריים אותם מחזיקה הקבוצה , אלמוג סנטר – אשדוד - אלמוג סנטר – אריאל -   אלמוג סנטר – תלמי מנשה