נדל''ן מסחרי

תחום הנדל''ן הוא תחום דינאמי המושפע מהתנודות של המשק הכלכלי וגם מלחצים חברתיים ואחרים על קובעי המדיניות הכלכלית של המדינה.

תחום הנדל"ן הוא מאד רחב ומכיל תחומי משנה רבים. רבים טועים לחשוב שעסקי נדל"ן מסתכמים במכירה והשכרה של דירות למגורים, בעוד שתחום משנה זה הוא רק אחד מיני רבים של ענף הנדל"ן. ענף הנדל"ן כולל בתוכו מכירה של מגרשים, מכירה או החכרה של שטחים חקלאיים, החכרת מבנים או שטחים מסחריים, מכירת מבני תעשייה ומסחר, מכירה והשכרה של מחסנים, רכישת אדמות לצרכי בנייה ויזמות בנייה מסוגים שונים וכדומה.

 

תחום הנדל"ן הוא תחום דינאמי המושפע מהתנודות של המשק הכלכלי וגם מלחצים חברתיים ואחרים על קובעי המדיניות הכלכלית של המדינה.

 

נדל"ן מסחרי להשכרה

אם אתם מחפשים מקום לפתוח חנויות שונות כמו חנויות לתאורה או חנויות למכשירים חשמליים או חנויות לכלי מיטה ומצעים אתם מחפשים נדל"ן מסחרי להשכרה. נדל"ן מסחרי כזה ניתן למצוא במרכזים מסחריים, בקניונים או בחנויות רחוב. לכל סוג כזה של חנויות היתרונות והחסרונות שלו ובהתאם במחיר. ידוע כי השכרת חנויות בקניונים היא היקרה ביותר וזאת עקב תנועת הקונים הגדולה המובטחת לכם על ידי בעלי הקניון לאורך השנה כולה. מצד שני חנות בקניון יכולה ללכת לאיבוד בין כל החנויות שבמקום ואם יש כמה מתחרים על אותה המשבצת זה יכול להיות בעל סיכון גדול מול המחיר הגבוה שתדרשו לשלם. ישנם מרכזים מסחריים שאינם קניונים והם מיועדים לנישות מסויימות כמו נישות של עיצוב הבית והגן שבהם תוכלו לשכור שטח עבור חנויות תאורה, חנויות רהיטים חנויות של כלי סניטציה וכדומה. מרכזים מסחריים אלה ממוקמים באיזורי תעשייה והם ייעודיים.

 

 

 

נדל"ן מסחרי למכירה

אם אתם מעוניינים להשקיע את כספכם בנדל"ן וברצונכם לקבל תשואה יפה, האופציה של רכישת נדל"ן מסחרי יכולה להיות מאד אטרקטיבית. עליכם לזכור כי יש מידה רבה של התעסקות בנדל"ן מסחרי והכסף שלכם לא עובד לבד בלי שתגרמו לו להיכנס. בהרבה מקרים תידרשו להשקיע מעבר לרכישת הנכס עצמו, כמו במקרים של מחסנים. רכישת מגרשים להקמת מחסנים או מחסנים שכבר עומדים בדרך כלל דורשת התאמת המחסן לצרכים המקומיים. כל סוג של מחסן דרוש תכנון ועיצוב שונים ויש הבדל בין מחסנים לציוד כבד, מחסנים המשמשים חברות הפצה ושינוע, מחסני מזון הדורשים קירור וכיוצא באלה.

 

על מנת להתאים את המחסן לצרכים של הלקוחות תמצאו את עצמכם נדרשים להשקיע כסף נוסף ויש לקחת זאת בחשבון כאשר מתכננים לרכוש מחסנים או מגרשים שניתן לבנות עליהם מחסנים.

 

התייחסות דומה יש לתת גם למי שמעוניין לרכוש מבנים לתעשייה או לבנות כאלה על מגרשים המיועדים לבנייה תעשייתית.

 

 

נדל"ן מסחרי – אל תעשו זאת לבד

אם אתם חדשים בתחום קבלו ייעוץ לגבי ענף הנדל"ן והאפשרויות העומדות בפניכם. לא כל השקעה בנדל"I מניבה רווחים מהירים ויש עסקאות נדל"ן שתקועות שנים עד שהן מתחילות להניב תשואות יפות.