מחיר למשתכן במודיעין: 31 זכאים יזכו בדירות מוזלות במסגרת הגרלה

להגרלה נרשמו 1,728 זכאים והם יתחרו על 31 דירות חדשות שיבנו בשכונת הציפורים שמודיעין. לנדל''ן קום נמסר שקבוצת אלמוג הודיעה כבר לחלק מהזוכים על זכייתם.

קבוצת אלמוג, מי שמובילה את ההגרלה, תודיעה בימים הקרובים לזוכים המאושרים כי הינם זוכים בדירה במחיר מוזל. מדובר במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן' במתכונתה הישנה, שכן הקבוצה זכתה במכרז האמור כבר בינואר 2013 ורק בימים אלה תסיים את אחד השלבים החשובים, בדרך להענקת המפתחות.

בפרויקט עתידות להיבנות 123 יחידות דיור חדשות, מתוכן 31 מיועדות לזכאים. אותן הדירות לזכאים תהיינה בנות 3 חדרים בשטח של 75 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 10 מ"ר והן ימכרו במחיר קבוע של 560 אלף ש"ח, כולל מע"מ. שאר הדירות, 92 במספר, ישווקו בשוק החופשי.

ההגרלה שקבעה מי מבין זכאי משרד השיכון יוכל לרכוש דירה בפרויקט התקיימה לפני כחודשיים, ומספר הזכאים שהוציאו תעודות זכאות של משרד הבינוי והשיכון מעיד על הביקוש הרב לדירות מוזלות, כמו גם על מה צפוי להיות הביקוש בפרויקטים החדשים שמקדמת כעת המדינה במקומות רבים בארץ במסגרת תכנית למשתכן.

נדל"ן קום מציינת ששכונת הציפורים עלתה בחודש האחרון לכותרות, לאחר שהפקת תכנית הריאליטי "האח הגדול" מסרה שהזוכה בתכנית, יזכה בדירה בשכונה – פרס העומד על כ- 1,400,000 ש"ח. את הפרס תממן קבוצת אלמוג, מי שנותנת החסות הראשית בתכנית המצליחה של הזכיינית קשת, ערוץ 2.

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק בקבוצת אלמוג: "כשנגשנו למכרז במודיעין ראינו לנגד ענינו גם את החשיבות במתן מענה לאותם הזכאים, בעיקר הזוגות הצעירים שידם אינה משגת רכישת דירה".