מגורי יוקרה למעמד הביניים

כיצד מאתרים דירה במגדל יוקרה? האם מגורים במגדל יוקרה אכן משתלמים? כל התשובות בפנים.

יש לא מעט אנשים שרוצים לגור במגורי יוקרה, ואין אלה האנשים העשירים בלבד. גם שכירים ועצמאים ממעמד הביניים יכולים להרשות לעצמם לגור במגורי יוקרה, במיוחד אם המדובר בשכירות. רכישת דירה במגדל יוקרה יכולה להגיע למיליוני שקלים (ואף לעשרות מיליונים), אך אם אתם מעדיפים לגור בשכירות ויש לכם משכורת מכובדת, זה בהחלט אפשרי. יש לא מעט אנשים ממעמד הביניים שבוחרים לגור במגדלי יוקרה בשל הנוחות הרבה, רמת השירותים והאביזרים הגבוהה בסוג זה של מגורים וגם בשל היוקרה שבכך. עוד על מגורי יוקרה למעמד הביניים בכתבה הבאה.

 

כיצד מאתרים דירה במגדל יוקרה?

 

יש דרכים רבות לאתר דירות במגדלי יוקרה, החל בשיחות עם מתווכים, חברות בנייה, חברות נדל"ן וכל מי שעוסק בתחום, ועד למעבר על לוחות הדירות באינטרנט. כאשר מחפשים דירה במגדל יוקרה, יש לשים לב לדברים הרגילים כגון מיקום הדירה, אופי השכונה, קומה, גודל הדירה וכמובן מחיר, אך יש נקודות חשובות נוספות שיש לשים אליהן לב כגון מה יש בלובי, איזה אבזור יש במגדל ובדירות, מה יש על הגג, האם יש חדר כושר, כמה חניות יש, האם יש מחסן לכל דירה ועוד. חשוב לציין כי בדירה במגדל יוקרה יש בדרך כלל חברת ניהול שדואגת לדיירים לכל דבר ומבצעת תחזוקה לבניין, לכן חשוב גם לברר מיהי חברת הניהול של המגדל שאתם מתעניינים לגביו. עם כל הפרמטרים הללו כדאי לגשת ללוחות הדירות באינטרנט, למתווכים, למודעות בעיתונים, ולחפש את הדירה שמתאימה לצרכים שלכם (בהתאם לגודל, למחיר, לקומה ולשאר הפרמטרים שציינו). רק כך ניתן לאתר דירה שתתאים לכם ושתהיה שווה את הסכום העצום שתוציאו עליה (בין אם בקנייה או בדמי שכירות).

 

האם מגורים במגדל יוקרה אכן משתלמים?

 

התשובה לשאלה הזו תלויה כמובן באדם הקונה או שוכר את הדירה! יש אנשים שיש להם את היכולת לרכוש או לשכור דירה במגדל יוקרה, ואז בוודאי שהעסק יכול להשתלם. אך אם אין לכם את היכולת הכלכלית ואתם נאלצים לקחת הלוואות ענק, לא בטוח שכדאי להיכנס להרפתקה הזו... באופן כללי ניתן לומר כי מגורים במגדלי יוקרה מתאימים בעיקר למעמד הגבוה שיש לו את הכסף לכך, אך גם במעמד הבינוני ישנם שכירים ועצמאים שיכולים להרשות לעצמם לגור במגדלי יוקרה, במיוחד בזולים יותר שבהם. יש דירות במגדלי יוקרה שניתן לגור בהן בשכירות של כמה אלפי שקלים, אך יש גם דירות בעלויות של עשרות אלפי שקלים. החוכמה היא לאתר את הדירה שמתאימה הן לצרכים שלכם והן לתקציב שלכם. בדרך כלל לאנשים השייכים למעמד הבינוני אין עשרות אלפי שקלים להוציא על שכירות או על משכנתא, אך בהחלט יכולים להיות להם סכומים של עד 10000 שקלים לחודש המתוקצבים לצורך מגורים, ואז מגורים בדירה במגדל יוקרה יכולים להיות גם משתלמים וגם חוויה!

 

לסיכום, מגורים בדירה מגדל יוקרה הם בהחלט כיפיים ומיוחדים, אך העלות שלהם היא גבוהה ויש לקחת זאת בחשבון בחיפוש אחר דירת החלומות.

 

לפרטים נוספים