מגדל מגורים במתחם משטרת רמת גן

3 שנים אחרי שזכתה מנהל מגורים במכרז לרכישת הקרקע של משטרת רמת גן,  חתמה השבוע החברה על הסכם בנייה עם דניה סיבוס, זרוע הביצוע של חברת אפריקה ישראל. היקף העסקה כ – 200 מיליון .

קבוצת הרכישה "מינהל מגורים" זכתה כבר באפריל 2014 במכרז לרכישת הקרקע של משטרת רמת-גן ברחוב ז'בוטינסקי, בעלות של 43 מיליון שקלים. רק השבוע כ – 3 שנים לאחר הזכייה, חתמה על הסכם בנייה עם חברת דניה סיבוס לביצוע הפרויקט. 

 

הפרויקט יכלול מגדל מגורים עגול אשר יתנשא לגובה של 120 מטרים עם 34 קומות מעל רחבת מסחר וכיכר ציבורית בגודל 1,000 מ"ר שתבנה בסמוך למגדל. כל קומה במגדל תכלול 6 דירות בנות 3-5 חדרים. ובשתי הקומות העליונות יבנו 8 דירות פנטהאוז.

 

 מגדל עגול בן 34 קומות במתחם משטרת רמת גן. הדמייה - Citybee.

 

 

מבנה המשטרה הקיים היום יישאר במתחם ויעבור תהליך שימור. על עיצוב המגדל הופקדו האדריכלים ערן לשם וערן שקד ממשרד Citybee.

 

 מבנה משטרת רמת גן יישאר לצד המגדל ויעבור תהליך שימור.  

 

 

כל הדירות במגדל נמכרו כבר בשלב השיווק הראשוני בזמן הזכייה במכרז לפני כ – 3 שנים, למעט 10 דירות של חברי קבוצת הרכישה אשר שומרים לעצמם את הזכות למכור את הדירות במחיר המקסימלי שלהן לאחר בניית המגדל. 

מנהל מגורים מעריכה כי שווי הדירות במגדל היום הוא הרבה יותר ממחיר הרכישה ושלאחר בניית המגדל שוויין עוד יעלה. לדוגמא – שווי דירת 4 חדרים במגדל, בשטח של 93 מ"ר עם מרפסת עומד היום על כ – 1.5 מיליון . ודירת 5 חדרים בשטח של 113 מ"ר עם מרפסת עומד היום על כ – 1.65 מיליון .

 

 הדמייה - Citybee.

 

הרוכשים עשו עסקה לא רעה בכלל וכבר בשלב זה אם מישהו מרוכשי הדירות ירצה למכור אותה הוא יהיה ברווח של כחצי מיליון .

 

"מוטי פלד ושלמה ונטורה, מנהלי "מנהל מגורים" – "מבחינתנו זה לא עוד מכרז, אנחנו מתרגשים מאוד. זה מה שמוכיח שהעקשנות משתלמת. יכולנו לוותר, היו שהתייאשו, אבל האמנו - והנה אנחנו קוצרים את הפירות".

 

במנהל מגורים מעריכים שהיתר בנייה יתקבל עוד השנה והצפי שהאכלוס במגדל יהיה בעוד כחמש שנים.