הרכישה החדשה של חברת "ברדוגו גרופ" כמה תעלה שם דירה?

מגרש בשטח של 1.7 דונם לבניית בניין של 30 דירות.

 

הציפייה להיתר הבניה שאמורה להתקבל בקרוב מקרבת את תחילת עבודות הביצוע תוך כארבע חודשים.

במגרש החדש מתוכנן פרויקט בשם "RE NE", ברחוב טלר 10, צמוד לקניון רחובות, על מגרש שקיים עליו צמוד קרקע ישן. הקרקע נרכשה  מבעלים פרטיים בעסקת מזומן, תמורת כ-20 מיליון שקל. סך ההשקעה בפרויקט צפויה להסתכם בכ-50 מיליון שקל.

 

 

הפרויקט יכלול דירות רחבות ידיים משלושה עד חמישה חדרים וכן דירות מיוחדות. בין השאר יכלול הפרויקט דירות שלושה חדרים בשטח של 75 מ״ר ובהן גם מרפסת בשטח 15 מ"ר, במחיר שיתחיל ב-1.64 מיליון שקלים, וכן דירות גן עם בריכת שחייה בשטח של 240 מ״ר בנוי, כאשר הגינה תבנה בשטח 95 מ"ר, במחיר של החל מ-4.2 מיליון שקלים.

 

 

 

הדמייה של פרויקט ברדוגו גרופ מבפנים (הדמיה: פיבוט סטודיו)הדמייה של פרויקט ברדוגו גרופ מבפנים (הדמיה: פיבוט סטודיו)

 


בנוסף, יכלול הפרויקט ארבעה דופלקסים עם בריכה,הקומה העליונה תכלול יחידת אירוח עם סלון, מטבח ומרפסת עם בריכה, וקומה תחתונה שתכלול בין ארבעה לשמונה חדרים, מקלחות וחדרי שירותים. שטחם ינוע בין 157 ל-221 מ"ר בנוי ועוד 75 מ"ר מרפסות, ומחירם יתחיל ב-3.4 מיליון שקל. התכנון בוצע על ידי משרד אדריכלים בהר מוסקוביץ'.

 

 

נמסר כי לרוכשים בפרויקט יינתן ליווי בנקאי מלא בכל שלביו, כולל ערבות בנקאית לפי חוק מכר דירות. עוד צויין, כי לאורך השנים היו לא מעט ניסיונות להביא להשבחת הקרקע ובניית פרויקט מגורים במקום, עד שהצליחו להגיע לאחרונה להסדר עם היורשים במסגרת הליך פרוק - שיתוף והתכנון יצא לדרך.

 

 

הדמייה של פרויקט ברדוגו גרופ מבפנים (הדמיה: פיבוט סטודיו)