הבחירה בנתניה

כיצד מאתרים דירות בנתניה? כיצד משפיעה תנופת הפיתוח על העיר נתניה?

העיר נתניה הפכה לעיר מבוקשת מאוד בשנים האחרונות ולא בכדי. החופים היפים שנמצאים לרגלי העיר, הקרבה למרכז, הפרוייקטים החדשים, תנופת הבנייה, כל אלה ועוד הפכו את נתניה לבחירה מתבקשת למדי של רבים וטובים. גם המחירים השפויים יחסית לתל אביב ולמרכז הארץ מושכים אין ספור אנשים המתעניינים במגורים בעיר. אז אם אתם רוצים לגור באיזור השרון, במרחק של פחות מחצי שעה נסיעה מתל אביב, נתניה בהחלט יכולה להתאים לכם. עוד על הבחירה בנתניה בכתבה הבאה.

 

תנופת הפיתוח של העיר נתניה

בשנים האחרונות התחוללה מהפכה של ממש בנתניה. תנופת בנייה גדולה במיוחד הפכה את העיר למבוקשת, הן בשל הפרוייקטים החדשים הרבים  בה וגם בזכות הדירות הישנות יותר שמחירן עדיין סביר יחסית למרכז הארץ. לא כולם יכולים להרשות לעצמם מגורים בתל אביב, בהרצליה או ברמת השרון, ועבור רבים נתניה היא פיתרון מושלם. איזור נתניה הפך למשתלם במיוחד הן מבחינת איכות החיים שבעיר זו והן מבחינה כלכלית. משקיעים רבים קנו בעשור האחרון דירות בעיר וגם אנשים רבים מהמעמד הבינוני שלא יכולים להרשות לעצמם להוציא מיליוני שקלים על דירות קטנות יחסית בתל אביב, בחרו בנתניה. נתניה לא ממש נחשבת לפריפריה כי היא קרובה מאוד לתל אביב, אך היא מספיק רחוקה בכדי שהמחירים בה יהיו שפויים. ניתן לאתר כיום בנתניה כמעט כל נכס שעולה על דעתכם, החל בדירות בפרוייקטים חדשים, דירות בבניינים ותיקים, דירות גג, דירות גן, בתים פרטיים ועוד. המגוון בעיר הוא עצום הן מבחינת טווח המחירים והן מבחינת הגדול של הנכסים.

 

כיצד מאתרים דירות בנתניה?

ניתן לאתר נכסים איכותיים בנתניה בקלות רבה ובעיקר באמצעות רשת האינטרנט. כל מה שצריך לעשות זה להקליד בגוגל ביטויי חיפוש כגון "דירות בנתניה", נכסים בנתניה" "בתים בנתניה" וכו', ותגיעו ללא מעט אתרים ולוחות דירות העוסקים בתחום. ניתן כמובן גם לפנות ישירות לחברות הבנייה (אם אתם מחפשים דירות חדשות) או למתווכים מובילים הפועלים באיזור. גם באמצעות מודעות בעיתונות הכתובה ניתן לאתר נכסים בעיר וכמובן גם באמצעות השיטה הטובה והישנה - שיטת "מפה לאוזן". הדרך הטובה ביותר היא לשלב בין כל שיטות החיפוש הללו גם יחד, ולפעול בנחישות ובסבלנות. אם אתם רוצים להקדים את המתחרים שלכם על הדירות השוות בעיר, עליכם לעבור על לוחות הדירות מדי יום ולדבר עם כמה שיותר אנשי מקצוע העוסקים בתחום ובמיוחד משרדי תיווך הפועלים בנתניה. הבחירה לגור בעיר נתניה אינה עניין של מה בכך. זוהי החלטה להתרחק מעט מהמרכז, לגור בעיר מתפתחת עם יתרונות רבים וכמובן - החלטה להשקיע לא מעט כסף בנדל"ן בעיר זו.

לסיכום, אם אתם מחפשים אחר מקום מגורים מתפתח, איכותי ובמחיר שפוי, העיר נתניה בהחלט יכולה להוות אופציה נהדרת עבורכם!

 

לדירות חדשות בנתניה