בעלי המקצוע שיעזרו לכם להשיג עסקת נדלן

לא כל העסקאות בשוק הנדל''ן משתלמות באותה המידה ובמקרים רבים עסקאות אשר בוצעו בחיפזון מתגמלות את בעליהם במפח נפש ולא ברווח הרצוי.אילו בעלי מקצוע יוכלו לעזור לכם לקנות את הנכס הטוב ביותר שהכסף שלכם מסוגל לקנות? על כך בכתבה הבאה.

בשנים האחרונות שוק הנדל"ן לוהט וכמעט כל אדם יכול לדווח בגאווה על עסקאות שונות שביצע. כמובן שלא כל העסקאות משתלמות באותה המידה ובמקרים רבים עסקאות אשר בוצעו בחיפזון מתגמלות את בעליהם במפח נפש ולא ברווח הרצוי.

 

ההבדל בין משקיעי נדל"ן בינוניים לבין כאלו שמצליחים להכות את השוק ולהשיג תשואות גבוהות יותר מאלו של אחרים נעוץ בטיב בעלי המקצוע אשר מייעצים להם ומנחים אותם כל הדרך אל עסקת הנדל"ן המושלמת. אילו בעלי מקצוע יוכלו לעזור לכם לקנות את הנכס הטוב ביותר שהכסף שלכם מסוגל לקנות? על כך בכתבה הבאה:


מתווך הנדל"ן 
הבון טון הנוכחי בעולם הנדל"ן הוא שימוש בלוחות מקוונים וחינמיים אשר מאפשרים לכל אדם להציע את הנכס שלו למכירה במחיר מופקע ומבלי לתת על כך את הדין. ההגיון העומד מאוחרי הפרסום בלוחות האינטרנטים הוא פשוט למדיי, בעל הנכס דורש מחיר חלומי עבור הבית או הדירה בבחינת "לא יועיל לא יזיק". אם איש תלא מתקשר הרי שהפרסום לא עלה דבר ואם במקרה הוא הצליח ללכוד את הפראייר התורן הרי שהוא יכול להשיג עסקת נדל"ן משתלמת במיוחד. דווקא בשל האינפלציה בלוחות המקוונים בעת ביצוע עסקת נדל"ן משמעותית דרוש איש מקצוע שמכיר את השוק על בוריו ויודע בדיוק מה לעשות על מנת להוביל אתכם אל הנכס המתאים לכם במחיר השוק ה"אמיתי" שלו. מתווך נדל"ן טוב בוחר את הנכסים המיוצגים על ידו בקפידה. הוא פוסל על הסף נכסים שמועמדים למכירה במחיר מופקע מתוך ידיעה שיאלץ לבזבז עליהם זמן מיותר ויתקשה למוכרם. פנייה למתווך הגון תאפשר לכם לראות תוך זמן קצר מגוון רחב של נכסים במחיר הגיוני כאשר המתווך מסנן עבורכם נכסים שנמכרים במחירים לא הגיוניים או כאלו שכלל אינם מתאימים לצרכים שהצגתם בפניו.

 

יועץ משכנתאות

מינוף הוא אחד מהמאמצעים הפשוטים והטובים ביותר להפוך עסקת נדל"ן בינונית למופלאה. אם יש ברשותכם הון עצמי של מאתיים אלף שקלים תוכלו לרכוש דירה מתפוררת בפריפריה או לחילופין, לקחת משכנתא ולרכוש ארמון פאר במרכז הארץ. כאשר העסקה נעשית למטרות השקעה המינוף חשוב אפילו יותר שכן התשואה מחושבת ע"פ ההון העצמי שלכם בעוד שההכנסה נקבעת לרוב ע"פ מחיר הנכס. תכנון נכון של המינוף באמצעות יועץ משכנתאות מוסמך עשוי לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא ולהפוך עסקה בינונית לעסקה מדהימה.