בירור אובייקטיבי למשכנתא מהווה חיסכון אדיר!

כיצד בירור אובייקטיבי יכול להוזיל עבורכם את המשכנתא? כל התשובות בפנים

כל מי שמתכנן לרכוש דירה בישראל, צריך לזכור כי במידה ויזדקק להלוואת משכנתא, כדאי מאוד שיבצע בירור אובייקטיבי בכל הנוגע לתחום זה. כל בנק מציע את ההצעה שלו, אך רק השוואה אובייקטיבית וללא שיקולים ואינטרסים זרים, תסייע לכם להגיע להחלטה החשובה איזו משכנתא היא המתאימה ביותר עבורכם! בירור שכזה יכול להביא לכם לחיסכון אדיר של אלפי שקלים בשנה ועד כדי עשרות אלפי שקלים במהלך כל שנות החזר ההלוואה (ולעיתים אפילו מעבר לכך, במשכנתאות הגדולות במיוחד). אז אם אתם זקוקים להלוואת משכנתא - כתבה זו מיועדת במיוחד עבורכם!

 

כיצד בירור אובייקטיבי יכול להוזיל עבורכם את המשכנתא?

הלוואות משכנתא מהבנקים השונים הן עניין מבורך, ובזכותן רובינו יכולים לרכוש דירות, אך חשוב לזכור כי גם לבנקים יש אינטרס להרוויח ולכן יש להשוות הצעות בצורה מעמיקה ולהתמקח על כל עשירית האחוז של ריבית! יועץ משכנתאות איכותי יוכל לסייע לכם בתהליך המורכב הזה ולרוב הוא יהיה אובייקטיבי יותר מאשר היועצים של הבנק. אך גם אם אין לכם תקציב לשלם ליועץ חיצוני, תוכלו לערוך השוואה אובייקטיבית באופן עצמאי. כל מה שצריך לעשות זה לקבל באופן מסודר את ההצעות של הבנקים השונים ולבצע ביניהן השוואה. לשם כך יש אין ספור מחשבוני משכנתא באינטרנט, אשר ניתן להזין בהם את נתוני ההצעות, ולבדוק מה יהיה ההחזר החודשי בכל הצעה. חשוב לזכור כי לכל מרכיב בהצעת המשכנתא יש משמעות - לגובה הריבית, למשך תקופת ההחזר וכמובן גם לסוג המשכנתא ולמסלולים השונים. יש משכנתאות צמודות למדד, צמודות לפריים, צמודות לדולר וגם כאלה שאינן צמודות לדבר. את כל ההחלטות חשוב לקבל באופן מושכל, לאחר התייעצות עם מומחים ללא אינטרסים, וכמובן בהתאם לצרכים וליכולות שלכם. ניתן להשוות בין ההצעות השונות באמצעות הכנסת כל הנתונים לקובץ אקסל או באמצעות מחשבון משכנתא.

 

מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות איכותי!

 

חשוב לזכור כי לא כולם מכירים מושגים כגון ריבית, מדד, לוח שפיצר וכו', ולמעשה רוב האנשים לא ממש מבינים בתחום המשכנתאות. לכן, עבור רבים מאיתנו, השוואה בין ההצעות השונות תהיה מורכבת למדי (גם בעזרת מחשון משכנתא), ולכן כדאי לשקול להשקיע כמה אלפי שקלים ולהתייעץ עם יועץ משכנתאות איכותי. יועץ שכזה יוכל לחסוך לכם כסף רב בעתיד ולכוון אתכם אל המשכנתא המתאימה לכם ביותר. גם היועץ של הבנק יכול לסייע, אך הוא מין הסתם יהיה פחות אובייקטיבי וינסה 'לדחוף' אתכם להצעה של הבנק שלו.

 

לסיכום, בין אם בחרתם בייעוץ חיצוני, ייעוץ של הבנק או השוואת משכנתאות עצמאית, אל תוותרו לעולם על התהליך הזה, לפני החתימה על הלוואת המשכנתא! רק בסוף התהליך, לאחר כל ההשוואות, הבירורים, ההתייעצויות והשאלות, יש לקבל החלטה מושכלת אשר מבוססת על מידע מהימן ואובייקטיבי!