תוספות על תאורה בקניית דירה

בשנים האחרונות פורח תחום עיצוב הדירות בארץ ורבים מעוניינים להיכנס לדירות שיהיו מעוצבות בסגנון הרצוי להם. על זאת ועוד, בכתבה הבאה.

רכישת דירה חדשה או יד שנייה היא תמיד סיבה לשמחה גדולה. בעת רכישת דירה עושים חישובים רבים של עלויות, לקיחת הלוואות, שיפוץ תשתיות הדירה (במקרה של יד שנייה) תשלומים שונים ליועצים, עורכי דין ומתווכים וכדומה. אבל יש תחום אחד שכולם נוטים לשכוח כאשר הם עושים תקציב לרכישת דירה והוא תחום העיצוב. 

כאשר עוברים לדירה חדשה, ולא משנה אם היא חדשה מקבלן או דירה יד שנייה במרכז העיר, בדרך כלל רוצים לעצב אותה בסגנון חדש. בשנים האחרונות פורח תחום עיצוב הדירות בארץ ורבים מעוניינים להיכנס לדירות שיהיו מעוצבות בסגנון הרצוי להם וזה אומר ירידה לכל הפרטים העושים את ההבדל בין בית שנראה בסדר לבית מרהיב.

את התוספת זו במחיר של רכישת הדירה יש להביא בחשבון כאשר עושים את התקציב לרכישת הבית, כי ללא עיצוב חדש של הבית הוא יראה כמו הקודם, והרי כל הרעיון היה לעבור למקום חדש עם מראה חדש ובאווירה חדשה. 

כאשר מתקצבים את עיצוב הבית יש להביא בחשבון הרבה אלמנטים ומומלץ להיעזר במעצבת או אדריכל פנים כדי שיסייעו לכם בכך. אחת התוספות החשובות בתקציב עיצוב הבית היא תוספת על תאורה בקניית דירה.

תאורה קובעת סגנון
תאורה היא לא רק מקור אור פרקטי בשעות הלילה בבית. לתאורה תפקיד חשוב בעיצוב הבית והיא יכולה לקבוע את סגנון העיצוב כמעט בעצמה. כשמדברים על תאורה לבית מדברים על:
• מקור האור
• על עוצמת האור
• על צבע האור
• על סגנון גופי התאורה
• על צורת התקנת גופי התאורה וכדומה

תאורה בבית מורכבת משני מקורות עיקריים: אור השמש ותאורה  מלאכותית. על מנת לנצל את אור השמש פותחים פתחים בקירות הבית כמו חלונות ומרפסות ואליהם מצמידים אמצעי הצללה כדי לשלוט בכמות האור הנכנסת לבית כגון: תריסים, וילונות, מרקיזות ואמצעי הצללה נוספים. את האור בתוך הבית בשעות שאין שמש או בשעות שהחלונות מוגפים מייצרים באמצעות גופי תוארה שונים שעליהם להשתלב בעיצוב הבית בצורה מושלמת. לשם כך יש כיום אין ספור גופי תאורה בסגנונות שונים ובצורות הצבה ותלייה שונות, על מנת שכל אחד יוכל למצוא את האלמנטים הרצויים לו מבחינת הסגנון, הגודל והעוצמה של התאורה. לצפייה בגופי תאורה מעוצבים לבית לחץ
כאן.

תאורה בתקציב שלכם