שיכון ובנוי פרסם את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של שנת 2007

הכנסות רבעוניות של 1.02 מיליארד שקלים - רווח נקי של 36 מיליון שקלים.

רוית ברניב , יו"ר דירקטוריון שיכון ובינוי ו אורי שני , מנכ"ל שיכון ובינוי, מקבוצת אריסון הודיעו היום, על פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון שני ומחצית ראשונה לשנת 2007.  

החברה ממשיכה להראות  גידול מרשים ברווח, הנובע בעיקר ממכירת דירות למגורים בארץ ומהרחבת פעילות הסלילה והתשתיות בחו"ל. החברה מציגה רווח נקי בסך של כ-100 מיליון ₪ למחצית הראשונה של השנה לעומת רווח של כ- 93 מיליון ש"ח  במחצית הראשונה של שנת 2006, המהווה גידול של כ-7 מליון ₪ או 7.53%.

 

צבר ההזמנות בחו"ל הסתכם לסך של כ- 5 מיליארד ₪  במחצית הראשונה של השנה לעומת סך של כ- 3.5 מילארד ₪ בתום המחצית הראשונה של שנת 2006 הרווח הגולמי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-344 מיליון ₪ לעומת כ-321 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

 

מצב הנזילות של החברה השתפר לאין ערוך, כך שלמועד הדוח יש בידי החברה מזומנים בסך של כ-1,709 מליון ש"ח לעומת סך של כ-590 מליון ₪ בתום השנה הקודמת אורי שני מנכ"ל שיכון ובינוי מקבוצת אריסון ציין כי, "המחצית הראשונה של שנת 2007 מצביעה על המשך מגמת צמיחה וגידול ביתר עוצמה הנובע בעיקר ממכירת דירות למגורים בארץ ומהרחבת פעילות הסלילה והתשתיות בחו"ל".

שני הוסיף, "החברה ממשיכה ביישום התוכנית האסטרטגית תוך ביסוס וחיזוק שלושת מנועי הצמיחה שהוגדרו, הכוללים, הרחבת פעילות זכיינית בארץ ובחו"ל וכוללת מעורבות במגה פרויקטים בתחום התשתיות, פיתוח תשתיות בארץ ובחו"ל., ויזמות נדל"ן בארץ ובחו"ל. בתקופת הדו"ח החברה ביצעה רכישות נדל"ן באירופה ולקראת תחילת פעילות בהודו".

 

עוד הוסיף שני, "הבעת האמון של שוק ההון על ביצוע התוכנית האסטרטגית ותוצאותיה הכספיות של החברה באו לידי ביטוי גם בגיוס המוצלח של מיליארד ₪ בהנפקה פרטית של אג"ח למשקיעים מוסדיים בחודשים אפריל מאי".