רניטק מפרסמת את דוחותיה לרבעון השני של שנת 2007

מעבר לרווחיות גידול של יותר מפי 2.5 בהכנסות.

חברת רניטק, הפועלת בתחום הנדל"ן המניב בישראל ובחו"ל, פרסמה היום את דוחותיה הכספים לרבעון השני של 2007. החברה מדווחת על רווח נקי בסך 4.8 מיליון שקלים ברבעון השני של השנה, לעומת הפסד של 725 אלף שקלים ברבעון המקביל אשתקד. החברה רושמת רווח של כ-7 מיליון שקלים בששת החודשים הראשונים של השנה לעומת הפסד של כ-2 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הכנסות הרבעון הנגזרות מחלקה של רניטק ברווחי החברות המוחזקות והכנסות מדמי ניהול, הסתכמו בכ- 5.7 מיליון שקלים, לעומת הכנסות של 825 אלף שקלים ברבעון המקביל אשתקד. בששת החודשים הראשונים הסתכמו הכנסותיה של רניטק בסך של 8.7 מיליון שקלים, לעומת הכנסות של 131 אלף שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.

 

ההון העצמי של החברה בתום מחצית השנה מסתכם בכ-71 מיליוני שקלים לעומת 61.8 מיליון שקלים בתום 2006. העלייה בהון העצמי נובעת מהרווח שנבע בששת החודשים הראשונים של השנה וכן ממכירת מניות החברה שהוחזקו ע"י חברה בת.

 

לחברה תזרים מזומנים שוטף נטו בסך 7 מיליון שקלים. בחודש שעבר רשמה רניטק למסחר אגרות חוב בעקבות סיום הליך ההנפקה הפרטית במסגרתו גייסה החברה כ-50 מיליון שקלים.

 

לאחרונה הודיעה רניטק על השלמת גיוס בסך 15 מיליון דולר לקרן השקעות חדשה המשותפת לה ולקמין נדל"ן שתתמקד בהשקעות נדל"ן בהודו. הקרן החדשה, נמצאת בבדיקה מתקדמת ב כמו כן, הודיעה רניטק על הקמת מסגרת משותפת להשקעות בנדל"ן יחד עם משפחת ליברמן האוסטרלית (ממשקיעי הבנק הבינלאומי הראשון וחברת פז), בהיקף של 20 מיליון דולר. הצדדים מתכוונים להרחיב את פעילות ההשקעה בנדל"ן מניב וייזום פרויקטים בשווקים שונים בהם ארה"ב, אירופה ואסיה.

 

רניטק היא חברת אחזקות שפועלת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל. החברה מכרה באוגוסט 2006 את מרבית נכסי הנדל"ן שהוחזקו בחברה המוחזקת, דנישרא רניטק, עבור יותר מ- 400 מיליון שקלים. לחברה נכסים מניבים נוספים בגרמניה וארה"ב. החברה נמצאת בבעלות משותפת של משפחת ויל, מבעלי אסם לשעבר ומחציתה מוחזקת על ידי חברת יורוקום בבעלות משפחת אלוביץ'.

 

מספר פרויקטים בערים בנגלור, היידרבד וצ'נאי