ראשון לציון - עיר שכדאי לגור בה!

אז מה יש בראשון לציון שהפך אותה לסוג של אטרקציה? על כך בכתבה הבאה.

העיר ראשון לציון הפכה בשנים האחרונות לאחת מהערים המבוקשות ביותר בישראל ולא בכדי. הקרבה למרכז הארץ, הקרבה למקומות בילוי ותרבות מרכזיים, סוגי המגורים הרבים והאיכות הגבוהה של שירותי הציבור בעיר, כל אלה הופכים את ראשון לציון לעיר אטרקטיבית מאוד ולחלופה טובה למדי לעיר תל אביב ולערים נוספות במרכז הארץ. אז מה יש בראשון לציון שהפך אותה לסוג של אטרקציה? על כך בכתבה הבאה.

 

תנופת הפיתוח של ראשון לציון

בשני העשורים האחרונים עברה העיר ראשון לציון לא מעט שינויים, בעיקר בתחום הפיתוח והבנייה. נבנו בעיר לא מעט שכונות חדשות, ובהם בתים חדשים במחירים סבירים למדי (במיוחד לעומת המחירים הגבוהים של תל אביב). בראשון לציון יש כמעט הכל - מסעדות רבות, בתי קפה, איזורי בילוי, איזור תעשיה, ואפילו מרכז תרבות חדש יחסית בו ניתן לצפות באין ספור סרטים (סינימה סיטי). וכמובן, העיר נמצאת במרחק של 20 דקות בלבד מתל אביב, ועבור רבים העובדים בעיר הגדולה ואוהבים לבלות בה, זהו יתרון חשוב מאוד. כלומר - אם אתם רוצים לגור בעיר עם שכונות חדשות ומודרניות, מתחמי תרבות ובילוי רבים, קרבה לים, והחשוב מכל - במחיר סביר ושפוי, ראשון לציון היא אופציה נהדרת. כמובן שתנופת הבנייה הגדולה שהתחוללה בעיר בשנים האחרונות, משכה אליה אנשים רבים, וכיום ראשון לציון היא אחת מהערים המבוקשות ביותר בישראל.

 

איתור דירות בראשון לציון

ניתן בהחלט לנסות ולאתר נכסים מכל הסוגים בראשון לציון באמצעות רשת האינטרנט ובעיקר באמצעות לוחות הדירות הרבים המופיעים באינטרנט. בכל לוח דירות איכותי ניתן לאתר דירות רגילות, דירות גן, דירות גג, בתים פרטיים, פרוייקטים חדשים ועוד, בכל מקום בארץ וכמובן גם בעיר ראשון לציון. חשוב לבצע סינון איכותי בהתאם לצרכים שלכם - המחיר, גודל הדירה, מספר החדרים, האיזור בראשון לציון בו רוצים לגור ועוד. לוחות הדירות באינטרנט מאפשרים לכל אחד להגיע במהירות וביעילות לנכסים המתאימים לצרכים שלו. כמובן שלאחר שמאתרים כמה נכסים, חשוב לשוחח עם בעלי הנכסים, לבקר בנכסים (לפחות פעמיים – ביום ובלילה), והחשוב מכל – להתמקח על המחיר ותנאי החוזה. מלבד חיפוש באינטרנט, ניתן כמובן גם לפנות ישירות לחברות בנייה, להיעזר בסוכני תיווך איכותיים (המתמחים בראשון לציון), לחפש במודעות בעיתונות הכתובה, וגם להיעזר בשיטה הישנה והטובה של שיחות עם חברים ומכרים (שיטת "מפה לאוזן"). ניתן כמובן גם לשלב בין כל שיטות החיפוש הללו, וכך לאתר את דירת החלומות שלכם בעיר נהדרת ומתפתחת כמו ראשון לציון.

לסיכום, אם אתם מחפשים דירה למגורים או להשקעה בעיר מתפתחת, עם תנופת בנייה ושלל מוסדות תרבות ובילוי, והחשוב מכל – עיר קרובה לתל אביב, בה מחירי הדירות הם עדיין שפויים, ראשון לציון מחכה לכם. אם כל אלה מתאימים לכם, ראשון לציון יכולה להוות אופציה מושלמת עבורכם!

פרויקטים חדשים בעיר