קמין נדל''ן השלימה רכישת שני נכסים בלטביה בסכום של 5.4 מיליון איירו

קמין נדל''ן, מקבוצת ישאל ואודין השקעות, מרחיבה את פעילותה בלטביה.

קמין נדל"ן, מקבוצת ישאל ואודין השקעות, מרחיבה את פעילותה בלטביה. החברה הודיעה היום , על השלמת הקמת חברה לטבית עם שותף מקומי לרכישת קרקעות לייזום פרויקטים למגורים.

 

בשלב ראשון רכשה החברה המשותפת את הקרקע בעיר יורמלה, המיועדת לבניה של כ- 8,000 מ"ר, ונוסף, קרקע נוספת בשטח של כ- 102 דונם בפרברי ריגה, המיועדת לפיתוח שכונת מגורים. קמין בלטיק, חברה בשליטת קמין נדל"ן, תשקיע במיזם 5.4 מליון יורו לצורך העסקה.

השותף המקומי, הינו בעל ניסיון רב בתחום הנדל"ן לייזום בלטביה ובכלל זה עוסק ברכישת נכסים ובפיתוחם ובבעלותו קרקעות ונכסים רבים נוספים בלטביה. החברה המשותפת תנוהל במשותף ע"י השותף המקומי ונציג קמין. המיזם המשותף ישמש פלטפורמה לרכישות נוספות בלטביה, בין של נכסים נוספים בבעלות השותף ובין של נכסים אחרים.  


אורי שלו, מנכ"ל קמין, ציין היום כי "בשנת הפעילות הראשונה השלימה קמין כניסה להשקעות משותפות בשלושה פרויקטים ברומניה, שותפות בהקמת קרן להשקעות בנדל"ן בהודו ועתה – השלמת שתי עסקאות ראשונות בלטביה. בד בבד גייסה החברה מסגרת אשראי מגוף מוסדי בהיקף של 70 מ' ₪. קמין נדל"ן ערוכה היום לפתח את פעילותה במדינות אלה ולהרחיב את השקעותיה למדינות נוספות".