קבוצת אלמוג כ.ד.א.י קיבלה היתר בנייה לפרויקט ''יבנה CASA''

קבוצת אלמוג כ.ד.א.י שבשליטת משפחת אמסלם קיבלה היתר בנייה לפרויקט ''יבנה CASA'' בשכונה הירוקה ביבנה. יקי אמסלם מנכ''ל הקבוצה – עד כה מכרנו 30 דירות, בהיקף כספי של כ – 44 מיליון שקל.

בימים אלו יצקה קבוצת אלמוג כ.ד.א.י את יסודות המבנה הראשון בשטח, זאת לאחר שקיבלה היתר בנייה לפרויקט המשתרע על קרקע בשטח של 5 דונם והממוקמת במתחם השכונה הירוקה בעיר. פרויקט "CASA" כולל 6 מבנים בני 7 – ו- 8 קומות, סך הכל 92 יחידות דיור, בתמהיל מגוון: דירות 4 חדרים, 5 חדרים ודופלקס גן. 

מנכ"ל הקבוצה יקי אמסלם מציין, כי הביקוש למגורים בשכונה הירוקה בעיר יבנה הינו רב ועד כה נמכרו 30 דירות, בהיקף כספי של כ – 44 מיליון שקל. בין הדירות שנמכרו: דירת 4 חדרים בשטח של כ – 102 מ"ר, עם מרפסת בשטח של כ – 20 מ"ר נמכרה במחיר של 1.350 מיליון שקל. דופלקס גן 5 חדרים בשטח של כ – 143 מ"ר, עם גינה בשטח של כ – 50 מ"ר נמכרה במחיר של 1.700 מיליון שקל.

 

אמסלם אומר כי עיקר הביקושים מגיעים ממשפחות משפרי דיור תושבי העיר יבנה, אך הוא מזהה מגמה ההולכת וגוברת של זוגות צעירים מראשון לציון, נס ציונה והסביבה ומהעיר תל אביב שמעוניינים לגור בפרויקט ועבורם זוהי רכישת דירה ראשונה. "יש לשים לב" – אומר אמסלם – "כי הביקוש למגורים במתחם יבנה הירוקה הינו גבוה, זאת משום שמחירי הדירות בפרויקטים במתחם עדיין אטרקטיביים".

 

מהחברה מוסרים כי בפרויקט הושקעו מחשבה ומאמץ רב על מנת להתאים את התכנון לצביון השכונה הירוקה ולעמוד בהנחיות הקפדניות והחדשניות בעניין איכות הסביבה, כדוגמת עמידה במערכת מחזור אשפה חדשנית, מחזור מים לטובת גינון, שימוש בחומרי בניה ידידותיים לסביבה ועוד. וכי זהו פרויקט המוביל יוקרה וחדשנות באיכות החיים במתחם: החל ממיקום חזית הבניינים לנוף פתוח וריאות ירוקות וכלה בתמהיל דירות עשיר ומגוון. עוד מוסרים כי הקמת הפרויקט צפויה להמשך כ – 24 חודשים ואכלוסו צפוי לקראת מרץ 2013.