קבוצת אלמוג כ.ד.א.י מקדימה מסירת דירות לרוכשים בפרויקט YOUNG בבאר יעקב.

יקי אמסלם מנכ''ל הקבוצה – ''בפעם השנייה אנו עתידים לאכלס 53 משפחות חודש וחצי לפניי ההתחייבות החוזית''.

קבוצת אלמוג כ.ד.א.י השלימה את מכירתם של  159 יחידות דיור בפרויקט  YOUNG ביישוב באר יעקב. המדובר בפרויקט המשתרע על שטח של כ – 7 דונם וכולל בתוכו 3 מגדלים מפוארים, הנישאים לגובה של 15 קומות ע"ג עמודים כל אחד. המגדלים כוללים 159 יחידות דיור בתמהיל מגוון מאוד: דירות בנות 4, 4.5, 5 חדרים בשטחים של בין 125 מ"ר ל – 140 מ"ר עם מרפסות ולכולן מחסן צמוד. במגדלים גם מיני פנטהאוזים, ופנטהאוזים מפוארים בשטח ממוצע של כ – 160 מ"ר.

 

יקי אמסלם מנכ"ל הקבוצה, אומר כי אל אף המשבר הכלכלי שנוצר בעיצומו של שיווק הפרויקט, הוא מרוצה מהקצב בו שווק הפרויקט, שכן עדיין יש ביקוש הולך וגובר ביישוב באר יעקב לדירות חדשות. "היקף המכירות של כלל הפרויקט הסתיים בסכום העומד על כ – 150 מיליון שקל" – מוסיף אמסלם.

 

מקבוצת אלמוג כ.ד.א.י מדווחים כי למרות מצב השוק בעת שיווק הפרויקט, מחירי הדירות בפרויקט לא הוזלו, אלא אף עלו. כך לדוגמא עם דירת 4 חדרים במגדל השני בשטח של 125 מ"ר בתחילת שנת 2009 נמכרה במחיר של מיליון שקל, דירה זהה לה במגדל השלישי נמכרה במהלך סוף שנת 2009 במחיר של 1.300 מיליון שקל – מה שמשקף עליית מחיר של כ – 30%.

 

"בימים אלו" – אומר אמסלם – "אלמוג כ.ד.א.י עתידה לאכלס 53 משפחות, חודש וחצי לפניי ההתחייבות החוזית. זוהי הפעם השנייה שאנו מקדימים אכלוס למשפחות שרכשו דירות בפרויקט.

 

קבוצת אלמוג כ.ד.א.י בע"מ הוקמה בשנת 1986 ע"י יצחק וליאורה אמסלם הבעלים של החברה. אלמוג כ.ד.א.י  זו חברה משכנת ומסווגת סיווג בלתי מוגבל (ג-5) כקבלן רשום לביצוע עבודות ממשלתיות הבונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל ובהתאם לדרישות תקן 9000 ISO .  לרשותה כ-200 עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.

 

קבוצת אלמוג כ.ד.א.י פועלת בתחומי היזמות, ניהול וביצוע פרויקטים, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים. החברה מקימה היום למעלה מ- 1,000 יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ. היקף העבודות שביצעה עד כה עומד על למעלה מ- 550 אלף מ"ר ברחבי הארץ: כפר גנים – פתח תקווה, קריית השרון נתניה, אריאל, מודיעין, פסגת זאב ירושלים, גדרה הצעירה, יבנה, תלמי מנשה –באר יעקב, מושב מצליח- רמלה, בית דגן, ראשון לציון, יפו ועוד. בנוסף מנהלת החברה למעלה מ- 50 אלף מ"ר של נכסים מניבים, הכוללים מבני תעשייה, מפעלים, מקבצי דיור ומיני קניונים. כמו כן, היקף הפרויקטים בהם החברה מעורבת בחו"ל מוערך בלמעלה מ –  250 מיליון שקל.