פרויקט Home של מבנים ונתיבים- נמכרו ברבעון האחרון 18 יח''ד!

חברת ''מבנים ונתיבים'' הבונה את פרויקט HOME'' מגדלים על הפארק'', במתחם יבנה הירוקה, מדווחת על מכירת 18 דירות ברבעון האחרון , בשווי מכירות כולל של כ-25 מיליון .

בין הדירות שנמכרו: דירת 4 חד' , בקומה השישית,  בשטח כולל של 102 מ"ר+מחסן צמוד בשטח של כ - מ"ר +מרפסת בגודל של כ-12 מ"ר נמכרה ב 1.312 מליון ₪. דירת 5 חד', בקומה השלישית  בשטח כולל של 123 מ"ר+מחסן צמוד+מרפסת בגודל של כ-12 מ"ר נמכרה ב 1.405 מליון , ושני מיני פנטהאוזים , בקומות שנייה וחמישית, בשטח של 134 מ"ר+מחסן צמוד+מרפסת בגודל של כ-21 מ"ר כל אחד, נמכרו כל אחד  ב 1.555 מליון בממוצע.

 

פרויקט - HOME" מגדלים על הפארק", כולל  שני מגדלים מפוארים בני 15 קומות כל מגדל .  בפרויקט 114 יח"ד בתמהיל דירות  4 חד', 5 חד' ומיני פנטהאוזים ופנטהאוזים יוקרתיים. התכנון הופקד בידי אדריכל עידו דאובר. סטנדרט הבניה גבוה במיוחד וכולל תכנון גובה תקרה של 2.8 מ"ר, מפרט עשיר הכולל ברזי גרוהה, דלתות פנים מעוצבות עם נעילה מגנטית, תריסים חשמליים בכל הדירה, מטבח מעוצב , הכנה לשואב אבק דירתי ועוד.

 

אכלוס צפוי בעוד כשנתיים.

 

לדברי יובל עטיה מנכ"ל חברת מבנים ונתיבים, "חלק גדול מהרוכשים בפרויקט הם משדרגי דיור תושבי יבנה , רחובות נס ציונה וראשון לציון. מדובר במי ששבעי רצון מאיכות החיים שמציע אזור השפלה ומקרבתו למרכז עם שיפור ושדרוג תשתיות הכבישים והרכבת. מתעניינים ורוכשים אלה, מעוניינים להמשיך להתגורר באזור תוך שדרוג דירתם למודרנית ועכשווית".