ענת קינן, מנכ''ל בנק דיסקונט למשכנתאות הודיעה על סיום תפקידה

אתי לנגרמן, סמנכ''ל עסקי בדיסקונט משכנתאות מונתה למנכ''ל דיסקונט משכנתאות

ענת קינן, מנכ"ל בנק דיסקונט למשכנתאות בשלוש וחצי השנים האחרונות, הודיעה  לדירקטוריון הבנק על סיום תפקידה. בשלוש וחצי שנות כהונתה, עבר הבנק בהנהגתה שינוי אסטרטגי משמעותי, מבנק שהתמחה בליווי ובמתן אשראי לכלל סוגי הנדל"ן, לבנק מתמחה ובעל אוריינטציה קמעונאית, בדומה לקבוצת דיסקונט ומתמקד בתחום האשראי לדיור, בתחומיו השונים.

 

מאז כניסת קינן לתפקידה הורחב מערך השירות ומספר סניפי הבנק גדל בשיעור של 50%. סך נכסי הבנק עלה מ9.6 מיליארד ₪ לכ-10.1 , גידול של 5.5%, סך האשראי לדיור עלה מכ-6.9 מיליארד ₪ לכ7.8 מיליארד ₪ גידול של 13.5%.

 

תהליכים אלו הבשילו בשנה האחרונה לכלל שיתוף פעולה עם חב' האם , בנק דיסקונט, בקמפיין "משכנתא בריבית מסובסדת" שהביא לגידול של פי 4 בהיקף מתן המשכנתאות ע"י בנק דיסקונט למשכנתאות.

 

ענת קינן, מסרה:" אני פורשת מתפקידי מלאת סיפוק מהשינויים האסטרטגיים שהובלנו בשנים האחרונות. אני גאה ומודה לצוות העובדים המסור והמקצועי שהיה שותף מלא להצלחת הבנק. הבנק הוביל ומוביל תהליכים פורצי דרך בתחום הדיור שללא ספק ישפיעו על השוק בשנים הבאות. אני משוכנעת שההנהלה הבאה תמשיך את התהליך ואף תעצים אותו".

 

את ענת קינן תחליף בתפקיד המנכ"ל אתי לנגרמן, המשמשת היום כסמנכ"ל עסקי וקצין אשראי ראשי של הבנק. לנגרמן שימשה בעבר כמנהלת האשראי המסחרי של בנק ירושלים, וקודם לכן, כמנהלת תחום האשראי בחטיבה העסקית בבנק לאומי.

 

אמיר פושינסקי, סמנכ"ל בנקאות ושיווק ימונה למשנה למנכ"ל הבנק. פושינסקי שימש בעבר כסגן נשיא בקומברס.

 

ישראל דוד, סמנכ"ל בכיר בדיסקונט ויו"ר דיסקונט משכנתאות: "אנו מכבדים את החלטת ענת קינן לסיים את תפקידה ומודים לה על תרומתה הרבה לקידום והובלת בנק דיסקונט למשכנתאות בתהליכים המורכבים שהתרחשו בו, במיוחד בשנה האחרונה. אנו מאחלים לענת קינן הצלחה במימוש אתגרים נוספים בעתיד ומקדמים בברכה את אתי לנגרמן שנבחרה למנהלת הכללית ואמיר פושינסקי  שקודם לתפקיד המשנה למנכ"ל.