עמרם אברהם חברה לבניין רכשה קרקע בפרדס חנה תמורת 25 מיליון שקל

חברת עמרם אברהם חברה לבניין רכשה קרקע מפרטיים לבניית 66 יחידות דיור במרכז המושבה פרדס חנה, תמורת 25 מיליון שקל.

חברת עמרם אברהם תבנה 66 יחידות דיור בבנייה רוויה משולבת בבניית צמודת קרקע בפרדס חנה. המדובר במימוש קרקע פרטית המשתרעת על פני שטח של כ – 11 דונם, השייכת למשפחות מוותיקי היישוב, אותה רכשה החברה בדצמבר 2010 , בעסקת מזומנים ושילמה תמורתה סכום של 25 מיליון שקל . הפרויקט ייקרא – "MANDARIN" המסמל את ניחוח פריחת עצי ההדר הגדלים בפרדסים באזור.  

מהחברה מוסרים כי תמהיל הדירות המתוכננות יהיה מגוון: דירות 4 חדרים רגילות, דירות גן ופנטהאוזים, מרפסות השמש בדירות יהיו בשטחים של בין 10 מ"ר ל – 40 מ"ר. הקוטג'ים יהיו על שטח של כ – 160 מ"ר בנוי בשטח של כ – 250 מ"ר.

אלון עמרם הבעלים ומנכ"ל החברה אומר כי הוא מעריך שמחירי הדירות יחלו מ – 1.200 מיליון שקל לדירות 4 חדרים רגילות בשטח ממוצע של 110 מ"ר, דירות הגן החל מ – 1.450 מיליון שקל, פנטהאוזים החל מ – 1.500 מיליון שקל, מחירי הקוטג'ים ינועו בין 1.700 מיליון שקל ל – 2 מיליון שקל.

עמרם מוסיף עוד כי פרדס חנה תופסת תאוצה בשנה האחרונה של פיתוח, בנייה רחבת היקף וצמיחה ואוכלוסיית המקום הכפילה את עצמה בעשור האחרון בעוד כ – 10 אלפים בתי אב. כמו כן, המושבה מקורבת לצירי תנועה ראשיים, כמו: כביש 6, כביש 4 וכביש 2 ותחנת הרכבת במקום המאפשרים גישה מהירה למרכז הארץ ולאזור הצפון, עובדה המושכת משפחות לשדרג את איכות חייהם אך יחד עם זאת להמשיך את עבודתם במרכז הארץ.  

"רמות המחירים באזור עלו בשנה האחרונה בכ – 20% " – אומר עמרם – "ואני צופה כי הם ימשיכו לעלות בעלייה מתונה של עוד כ – 5% זאת בשל הביקושים ההולכים וגדלים למגורים במושבה". בחברה מוסרים כי שיווק הפרויקט יחל באוקטובר 2011 והיקף המכירות של כלל הפרויקט מוערך בכ – 100 מיליון שקל.