סקר נדל''ני חדש קובע - מחירי נכסים יקרים צפויים לרדת ב-10 אחוז!

סקר נדל''ני חדש קובע: מחירי נכסים יקרים - 1,500,000 ₪ ומעלה צפויים לרדת ב-10 אחוז!

זכיין רשת שיווק הנדל"ן "רילטי אקזקיוטיב" בחיפה, רמי עינב, קיים סקר בקרב מאה לקוחותיו מחיפה והקריות. מהסקר ניתן ללמוד על הלך הרוח בקרב תושבי הצפון. עינב ודג את הנתונים הבאים: 



לדעת 65 אחוזים מהנשאלים - הנכסים הזולים יותר, פחות ממיליון שווי, צפויים לשמור על יציבות ואולי אף לעלות. החיפאים והקרייתים מאמינים שהשכונה שתבצע פריצה נדלנית היא: כרמל מערבי- דרך הים. 37 אחוזים מאמינים בה בגלל שהמחירים שם סבירים מאוד והיא גובלת בים ובמרכז הכרמל. תמהיל הנכסים שם הוא טוב  (דירות 3-6 חדרים). כחמישים אחוזים מהנשאלים סבורים שחיפה תהווה את מוקד ההזדמנות הנדל"נית בארץ בשנתיים הקרובות ושרמות המחירים בה עדיין נמוכות מהשוק. 18 אחוזים מהנשאלים הפתיעו וענו : "כסף איננו שיקול מרכזי בהחלטה למכור בית. שיקולים כמו מציאת בית - פינוי הפכו להיות חשובים מאוד לאור היצע נמוך בנכסים". 



עינב מסכם: "חיפה הינה פוטנציאל ענק בנושא הנדל"ן, כי המחירים יחסית נמוכים . בעיר קיים פוטנציאל השתכרות פיננסית גדול. שילוב של הר וים עם נגישות נוחה למרכז הארץ גורם לעיר חיפה להיות הפוטנציאל הכי חזק בארץ. השקעה של כ-100 מליון שח בתשתיות - רכבת, מטרונית, רכבל, מנהרות הכרמל ומת״ם2 יחד עם בנייתו הקרובה של מרכז תעשייה קלה בצ׳ק פוסט, מהווים את הסיבות המרכזיות".