נראה מיליון דולר, עולה מיליון! בית חלומותיי מתגשם ביישוב ריחן .

הישוב החילוני ריחן מזמין משפחות וזוגות צעירים להגשים חלום של בית מרווח עם גינה בשכונה פסטורלית וקהילה תומכת. בימים אלו מוצעים לרכישה בשכונה חדשה ביישוב הקהילתי ריחן 29 יחידות לאכלוס, וילות צמודות קרקע על שטח של 120 מ''ר , בעלות של מיליון ש''ח בלבד – מחיר מפתח כולל הכל!

חלומם של כל זוג ישראלי הוא להכנס לבית משלהם עם גינה וכלב אם אפשר...

 

עבור רוב הישראלים החלום הזה נשאר בגדר פנטזיה לא מושגת והם נאלצים להתגורר בשכירות או בדירה שאינה מותאמת לצרכיהם בשל התקציב המוגבל שברשותם.  הישוב החילוני ריחן מזמין משפחות וזוגות צעירים להגשים חלום של בית מרווח עם גינה בשכונה פסטורלית וקהילה תומכת. בימים אלו מוצעים לרכישה בשכונה חדשה ביישוב הקהילתי ריחן  29 יחידות לאכלוס, וילות צמודות קרקע על שטח של 120 מ"ר , בעלות של מיליון ש"ח בלבד – מחיר מפתח כולל הכל!  

  

ריחן הינו יישוב חילוני המאפשר לגור קרוב לטבע, במיקום מצוין, סמוך לשמורת טבע וליער ריחן.  הישוב נמצא סמוך לכביש 6 , 25 דקות מהים בקיסריה. 20 דקות לרכבת בבנימינה, חדרה או פרדס חנה. במשך עשור הייתה ציפייה גדולה להמשך הבנייה בישוב, ועתה יוצאת לדרך שכונה חדשה פסטורלית וקהילתית, שנבנית ע"י חברת בניני בר אמנה. הקו המנחה הוא בניית בתים צמודי קרקע, באיכות מעולה בשיטת "הבית הצומח". שיטה זו מתאימה לצעירים ולמשפחות בראשית דרכם. הבתים נבנים ברובם עם מעטפת לקומה שנייה המאפשרת הרחבה ואף הכפלת שטח הבית בעתיד בעלויות נמוכות יחסית. לתושבי היישוב ולמשתכנים יש משקל רב בהכרעה על דגם הבית, מבנה השכונה ומשנים נוספים המושפעים מאופי הישוב.

 

הבתים תוכננו ע"י האדריכלית רחל בילסקי, בתכנון לבניה ירוקה, לחסכון בצריכת אנרגיה. בתכנון הושם דגש על כיווני החדרים והפנית הבית, כך שיקבל תאורה טבעית מקסימאלית, ובה בעת באמצעות אלמנטים להצללה, תמנע חדירת קרינת שמש ישירה בקיץ שתגרום לחימום יתר. בבתים ניתן יהיה לנצל את הרוחות המקומיות לצורך אוורור טבעי, בזכות חישוב כיווני הרוחות ופתיחת פתחים לכיוונים המתאימים. בנוסף, נבחרו כחומרי בניה חומרים בעלי ערכי בידוד גבוהים, חלונות בעלי זגוגית בידודית, ובידוד איכותי בגג המבנה. תשתית ניקוז המים כוללת הפרדה למים אפורים ושחורים ומאפשרת התקנת מערכת מים אפורים לצורך מחזור מים. בפרויקט של שכונת הרחבה מסוג זה, ישנה חשיבות לתכנון אוניברסאלי, ובחשיבה עד הפרט האחרון לטובת הדיירים ולנוחותם. כל זאת, יחד עם תכנון בניה ירוקה, יוצרים בית חסכוני בצריכת חשמל ואנרגיה לאורך שנים. בריחן נהנים מאיכות חיים ואיכות סביבה בו זמנית.