ניו הוריזון מרחיבה את פעילותה העסקית ברומניה.

חברת הנדל''ן ניו הוריזון דיווחה על הרחבת פעילותה ברומניה. היא רכשה 50% מחברה נדלנית רומנית.

חברת הנדל"ן ניו הוריזון דיווחה על הרחבת פעילותה ברומניה. היא רכשה 50% מחברה נדלנית רומנית. החברה המשותפת תרכשו קרקע ברומניה, הקרקע למכירה הממוקמת בעיר פיאטרה נאמץ, בשטח של כ- 27,500 מ"ר ושמיועדת להקמת להקמת פרוייקט מגורים ושטחים מסחריים. תמורת הקרקע ישולמו 4.7 מיליון אירו.

 

קובי אופק, יו"ר דירקטוריון ניו הוריזון מסר כי, "הרכישה החדשה ברומניה תואמת את האסטרטגיה העסקית של החברה, הפועלת במדינות מזרח אירופה ומרחיבה את הפעילות העסקית ברומניה בפרט. עיסקה זו ממשיכה את התנופה ברומניה ומגדילה את היקף פעילותה במדינה זו ל- 4 פרויקטים. לאחרונה, נכנסה החברה עם קבוצה אנגלית ושותף מקומי לפעילות נוספת באזור בוקרשט."
ניו הוריזון נרכשה בדצמבר 2006 ע"י קובי אופק, יוסי פינסון ואמיר יורב.

 

לפני כ-6 חודשים גייסה החברה 76 מיליון ₪ באג"ח ו- 300 אלף אופציות לאג"ח שמומשו ע"י חברת בת בסך של כ- 28 מיליון ₪.במאי 2007 מכרה החברה פרויקט בפולין ברווח הון של כ- 30 מיליון ₪.


בתחילת חודש יולי 2007 רכשה החברה בשותפות מגרש בפולין, במרכז העיר בהשקעה משותפת של 11 מיליון איירו.במהלך חודש אוגוסט 2007 נכנסה החברה בשיתוף עם קרן אנגלית ויזם מקומי לפרויקט מגורים יוקרתי ברומניה, בהשקעה משותפת של כ- 80 מיליון ₪.