בתים למכירה

אם תפעלו לאורך כל תהליך החיפוש בחוכמה, ביעילות ובסבלנות, תגדילו את הסיכויים שלכם לאתר במהירות את בית החלומות שלכם!

כל מי שמחפש בתים למכירה בישראל יכול לעשות זאת כיום בקלות רבה. עידן האינטרנט הפך את החיים של כולנו לקלים ופשוטים יותר, וגם בתחום הנדל"ן ניתן באמצעות האינטרנט לקצר תהליכים. חיפוש בתים למכירה באמצעות לוחות הדירות באינטרנט הוא פשוט, מהיר ומאוד יעיל. אסור לוותר כמובן גם על העצות הטובות של המתווכים המובילים, וכדאי לשלב בין השניים כאשר מחפשים בתים למכירה בישראל. חשוב גם לזכור כי חיפוש אחר בתים למכירה הוא מעט קשה יותר מאשר חיפוש אחר דירות למכירה, פשוט מכיוון שיש פחות בתים למכירה מאשר דירות למכירה בישראל. עוד על נושא זה בכתבה הבאה.

 

כיצד מוצאים בתים למכירה בישראל?

התשובה לכך היא פשוטה - באמצעות האינטרנט כמובן! יש ברשת כמה לוחות דירות גדולים אשר כמעט כולם מכירים (נדלן קום,הומלס, יד 2 ועוד) וגם אין ספור לוחות קטנים יותר ולעיתים לא פחות מוצלחים. כל מי שמחפש בתים למכירה בישראל יכול לחסוך זמן רב באמצעות חיפוש חכם ויעיל באינטרנט. גם בלוחות הדירות בעיתונות הכתובה יש לא מעט בתים למכירה, אך לרוב - הבתים הללו יופיעו גם בלוחות באינטרנט. לחיפוש באינטרנט ובעיתונים יש להוסיף כמובן סוג נוסף של חיפוש, באמצעות מתווכים ומשרדי תיווך. חלק מהבתים למכירה הם בבלעדיות אצל מתווכים מובילים ואז לא תמיד הם יופיעו באינטרנט. אסור לשכוח זאת ולכן חשוב מאוד להתייעץ גם עם מתווכים הפועלים באיזור בו אתם מחפשים בתים למכירה. כמובן שלפני שמתחילים לחפש יש כמה החלטות חשובות שיש לקחת, למשל - מהו התקציב שלכם? איזה גודל של בית אתם צריכים? לכמה חדרים אתם זקוקים? האם יש לכם צורת בממ"ד או במרפסת גדולה? ועוד. יש לערוך את החיפוש (ובמיוחד את הסינון בלוחות הדירות באינטרנט) אך ורק בהתאם לצרכים שלכם!

 

הקפידו להישאר ממוקדים!

ככל שמתקדמים עם החיפושים אחר בתים למכירה, נתקלים בעוד ועוד סוגי בתים ונכסים. זהו השלב בו חשוב להישאר בפוקוס, לא להתפזר, ולחפש רק בתים המתאימים לכם הן מבחינת הגודל, הן מבחינת האיזור וכמובן גם מבחינת התקציב. אם יש לכם מיליון וחצי שקלים ואתם מחפשים בית של 3 חדרים באיזור השרון, אילו הנתונים שעליכם להכניס לחיפוש בלוחות הדירות או להעביר למתווך שלכם. ככל שתהיו יותר ממוקדים וספציפיים, כך תחסכו יותר זמן ובמיוחד אנרגיה בביקור בבתים למכירה שכלל לא מתאימים לכם. גם כאשר אתם פונים למשרדי תיווך, מומלץ להיות ברורים ככל האפשר על מנת שהמתווך יביא אתכם רק לבתים מתאימים. חיפוש אחר בית למשפחה שלכם יכול לקחת זמן רב ולכן כדאי לעשות את הכל על מנת לקצר את הזמן הזה. התמקדות היא דרך אחת ושימוש בכל אמצעי החיפוש העומדים לרשותכם היא דרך חשובה נוספת.

 

אם תפעלו לאורך כל תהליך החיפוש בחוכמה, ביעילות ובסבלנות, תגדילו את הסיכויים שלכם לאתר במהירות את בית החלומות שלכם!