מתווכים רוצים למכור יותר? תקפידו על 6 הכללים הבאים!

אתם בטח שואלים את עצמכם האם אפשר באמצעות 6 כללים פשוטים להגיע ליותר לקוחות באמצעות הרשת והמדיה? נתחיל מהסוף, התשובה חיובית.

מתווכים רוצים למכור יותר? תקפידו על 6 הכללים הבאים!

 

אתם בטח שואלים את עצמכם האם אפשר באמצעות 6 כללים פשוטים להגיע ליותר לקוחות באמצעות הרשת והמדיה? נתחיל מהסוף, התשובה חיובית:

 

  1. רוב הלקוחות שלכם גולשים יותר מהסמארטפון, אתם יכולים לקבל אתר וגם אפליקציה במכה אחת– התנועה ממכשירי מובייל לאתר שלכם הולכת וגדלה. יותר ויותר אנשים רוצים את המידע שלהם כאן ועכשיו ואין כמו גלישה במכשיר הסמארטפון כדי לספק להם את זה. עצבו את האתר שלכם עם טכנולוגיית responsive design ההופכת אותו לאתר אפליקטיבי המגיב ומתאים את עצמו לכל סוג מכשיר: מחשב, אייפון, אייפד, אנדרואיד וכל מכשיר נייד אחר. כן, יש דבר כזה וזה אפילו לא יקר

  2. שתפו פעולה, תמכרו נכסים אחד של השני! – אתם יכולים לדמיין מה היה קורה אם כל המתווכים שיש להם בלעדיות על נכסים היו עובדים ביחד? עם מערכת ה-MLS אתם כבר לא צריכים לדמיין. השתמשו במאגר נכסים בבלעדיות כדי למכור את הנכסים של המתווך שלידכם תמורת עמלה ושניכם תוכלו להרוויח. להצטרפות חינם ל- MLS לחצו על הלינק!

     

  3. איך מביאים הרבה לידים במעט שקלים? – אם אתם מפרסמים רק בלוחות באינטרנט ובעיתונים, הגיע הזמן שתחשבו אחרת. מהיום אתם יכולים להשתמש במאגר הלקוחות שלכם לצורך שיווק. באמצעות תוכנת תיווך תוכלו לשלוח להם דיוור במייל וב-SMS על כל נכס מעניין שנכנס בזמן אמת. ההפצה זולה, התגובה מהירה והתוצאות נפלאות. נסו ותופתעו...

     

  4. תזכרו: כל לייק יכול להפוך לליד –הכלל הוא פשוט, ככל שתתפסו יותר נדל"ן בפייסבוק של החברים שלכם הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים יצפו בדירות שלכם גדל. לכן שתפו את הדירות שלכם בפייסבוק ישירות מתוכנת התיווך שלכם, שתפו עם החברים שלכם, הפיצו אותן לאנשים נוספים ותזכו לנראות גבוהה יותר באופן משמעותי.

     

  5. המרוץ לדירה: רוצים להגיע ראשונים? 70% מבעלי הנכסים מוסרים את הדירה למתווך שמגיע אליהם ראשון. אם אתם רוצים להיות אלו שמגיעים ראשונים כל מה שעליכם לעשות הוא להישאר מעודכנים 24/7 באמצעות תוכנת תיווך בדירות המפורסמות אונליין כך שתוכלו להיכנס לתמונה בדיוק ברגע המתאים.

     

  6. רוצים לשמור על כל הלידים? –  מחקרים מראים כי רק 30% מהפניות אליכם אכן נקלטות ומטופלות. אם אתם רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם להפוך יותר לידים לעסקאות תתחילו לשמור עליהם. קליטה אוטומטית של כל פניה טלפונית או אינטרנטית תגדיל  את כמות הלקוחות שתשרתו מ-30% ל-95% ! (אתם מבינים מה זה יעשה למכירות שלכם?...)

     

    אוהבים את הכתבה?

    היכנסו לאתר של תוכנת תיווך במבי ותוכלו לגלות פרטים נוספים...