משכנתא זו לא מילה גסה.

התייעצות עם איש מקצוע נטול אינטרס כלכלי אך בעל ניסיון מקצועי, הוא צעד הכרחי לפני בחירת מסלול המשכנתא.

באדיבות זיוה טופר יועצת משכנתאות

כל מי שרכש או מתכנן לרכוש בית או דירה, נתקל בתהליך הבירוקראטי והמתיש הכרוך בלקיחת משכנתא: טפסים, זימון תורים, ויכוחים מול הבנקים, טעויות עקב חוסר הבנה, היעדרות מהעבודה, שלא לדבר על זמן ההמתנה הממושך. בתוך כל הסבך הבירוקראטי הזה, צריך מישהו מקצועי, אובייקטיבי, אשר חי את התחום, מכיר את הבנקים ויכול לגרום להבין מהי המשכנתא הנכונה ביותר. 

זיוה טופר, מומחית לייעוץ משכנתאות והבעלים של חברת טופר ייעוץ וליווי משכנתאות , מציעה את הידע המקצועי הרב שלה ושל מומחיה וניסיון מעשי רב שנים במערכת הבנקאית. 

כשמדובר בכל כך הרבה כסף, תן למקצוען לטפל בך 

להחליט היכן לקחת משכנתא זה לא דבר פשוט, כל אחד אשר עומד לחתום על הלוואת משכנתא בסכום של מאות ואלפי שקלים, בהחלט ירצה להבין על מה הוא חותם ושזו ההלוואה הטובה ביותר שיכל להשיג. 

ייעוץ משכנתאות הפתרון הטוב ביותר עבורו, היתרון הגדול הוא היות החברה אובייקטיבית ובלתי תלויה.המטפלת במספר לקוחות בו זמנית, דבר המייצר כוח מיקוח מול הבנקים, בניגוד ללקוח פרטי מול גוף גדול. הידע והניסיון של החברה יאפשרו לה להשיג משכנתא בריבית הטובה ביותר שניתן להשיג ולחסוך זמן יקר ועשרות אלפי שקלים. 

אז איך זה עובד?

מסלולי המשכנתא נבדלים זה מזה בגובה הריבית וסוגה: קבועה, משתנה, פריים, עוגן ועוד, בעזרת הייעוץ ניתן להבין את החסרונות והיתרונות של כל סוג ולבחור את המסלול המתאים ביותר,
שם יתחשבו בצרכים וידעו להתאים את המסלול הטוב ביותר על פי היכולות. 

התהליך: 

תהליך לקיחת המשכנתא נעשית בשלושה שלבים:

1. פגישת ייעוץ והכוונה ראשונית בה נבחנים הפרטים האישיים, הצרכים, כדאיות ותיאום ציפיות.

2. עריכת סקר שוק בין כל הבנקים אשר עוסקים במשכנתאות, בסקר זה בוחנים פרמטרים כמו : מסלולים, ריביות, קנסות  פירעון מוקדם ועוד. בתום התהליך מקבלים את שתי התוצאות הטובות והמתאימות ביותר על פי הצרכים שהוגדרו בפגישת הייעוץ. 
3. החברה אוספת את כל המסמכים הנחוצים, רישום במשרדי הממשלה השונים, החתמת עו"ד, רו"ח, ביטוחי משכנתא והגשת המסמכים באופן מרוכז לבנק. כל מה שנותר ללקוח לעשות זה רק להגיע לבנק על מנת לחתום.

לסיכום, חתימה על משכנתא היא צעד חשוב ומשמעותי ביותר בחיים ואין להמעיט בערכו.