משכנתא בדרך שלך...

משכנתא- שש אותיות, מילה קטנה שמסמלת את כל ההתחייבויות של החיים הבוגרים כולם. מי שלקח משכנתא, סיים באופן רשמי את תקופת החופש, ושיעבד את עתידו. לפני שאתם עושים טעות שהולכת לעלות לכם ביוקר, שוב ושוב, כל חודש למשך עשרים השנים הבאות, כדאי שתיגשו לייעוץ מקצועי.

משכנתא - שש אותיות, מילה קטנה שמסמלת את כל ההתחייבויות  של החיים הבוגרים כולם. מי שלקח משכנתא, סיים באופן רשמי את תקופת החופש, ושיעבד את עתידו. ובכן, זה נכון. משכנתא הינה אחת מההחלטות החשובות ביותר בחיים, וההתחייבות הכלכלית הגדולה ביותר.  ואולם, מסיבה לא ברורה, אנשים רבים משקיעים מעט מחשבה בבחירת מסלול המשכנתא שלהם. ייתכן שהדבר נובע מבורות, עצלות, או מחוסר הבנה נאות של שוק המשכנתאות. מסקר שנערך לאחרונה עולה כי רבים נוטים לקחת משכנתא בבנק בו מנוהל חשבון הבנק שלהם, אך ורק מתוך שיקולי נוחות.

 

 כמו כן, עולה כי הקמפיינים הפרסומיים בהם משקיעים הבנקים כפסים רבים, אכן עושים את עבודתם מהימנה ומשפיעים על בחירת מסלול המשכנתא. מדובר, כמובן, בבחירה לא מושכלת. על כן, לפני שאתם עושים טעות שהולכת לעלות לכם ביוקר, שוב ושוב, כל חודש למשך עשרים השנים הבאות, כדאי  שתיגשו לייעוץ מקצועי.

 

חברות לייעוץ משכנתאות

הבעיה שהופכת השוואת משכנתאות תהליך ארוך ומייגע היא כי יש צורך לכתת רגליים מבנק לבנק על מנת לשמוע מה כל אחד מהם מציע לכם. חשוב לזכור כי התנאים המוצעים בבנקים השונים הם אכן שונים, לעיתים באופן משמעותי, גם אם פקיד הבנק היושב מולכם מבטיח לכם בהן צדקו, ביקר לו מכל ובבכורו, כי גם בבנק השכן יציעו לכם עסקה דומה. הוא מקבל הרבה כסף בשביל להגיד לכם את זה.  אנשים רבים פשוט אינם מעוניינים להשקיע את המאמץ הכרוך בבירור האפשרויות הפתוחות בפניהם בכל בנק ובנק.

 

בדיוק בשל כך הוקמו חברות לייעוץ משכנתאות, המאגדות תחת קורת גג אחת את המידע הנוגע לכל בנק. בנוסף, חברות אלו נהנות מאובייקטיביות- הן אינם מקושרות לאף אחד מהבנקים ודבר זה מאפשר לפקיד היושב מולכם להביע דעה מהימנה, ששמה אתכם, ולא את העמלה שלו, במרכז. על ידי עבודה אם חברה לייעוץ משכנתאות, ניתן לחסוך עד אלפי שקלים בשנה על המשכנתא, ולהימנע מהבעיות הנובעות בהתחייבות למשכנתא שלא תוכלו לעמוד בתשלומיה.

 

בחברות לייעוץ משכנתאות נאספים נתוני הלקוח ונבנות אפשרויות שונות של מסלולי משכנתא המותאמים לצרכיו. המסלולים נבנים באופן ממוחשב כך שהלקוח יכול לבחור את המסלול הנוח לו ביותר מתוך מגוון רחב של מסלולים. הליווי של כל לקוח הוא אישי פרטני יותר. כמעט כל מי שפונה ללקיחת משכנתא נתקל במושגים הזרים לו. חברות אלו מפשטות את התהליך. לאחר שהלקוח בוחר את המסלול המתאים לו, החברה עצמה היא הפועלת ומבצעת את כל הסידורים הכרוכים בהסדרת המשכנתא הלכה למעשה. כל שעל הלקוח עצמו לעשות הוא לחתום על המסמכים המתאימים. כל התהליך הופך לקל יותר, מהיר יותר, וכמובן שגם חסכוני יותר, בזמן ובכסף. בנוסף, הטיפול בלקוח נמשך גם אחרי קבלת המשכנתא, בבדיקת חיובי המשכנתא, טיפול בחיובים שגויים, ועוד.