מרכז מסחרי יוקם בגבעת אבני

היישוב גבעת אבני אשר סמוך לצומת גולני נמצא בתנופת פיתוח מואצת, ובימים האחרונים אף יצא מכרז להקמתו של מרכז מסחרי אשר יעמוד לרווחת התושבים ויכלול גם הקמת סניף דואר.


מרכז מסחרי חדש עומד לקום ביישוב הקהילתי "גבעת אבני", ובימים האחרונים יצא המכרז להקמתו. המרכז המסחרי יוקם על שטח של 5000 מ"ר מתוכו כ- 1200 מ'ר שטח בנוי, בין היתר יכלול המרכז סופרמרקט של רשת מובילה בגודל של 500 מ'ר , ועשר חנויות להשכרה לעסקים קטנים. כמו כן, עתיד להיפתח סניף דואר לשימוש התושבים.

 

כל אלו כאמור מצטרפים לתנופת הפיתוח המואצת בה נמצאת גבעת אבני, היישוב מונה כ- 500 משפחות וראוי לציין כי בחודשיים האחרונים נמכרו עוד 5 מגרשים מפרויקט שלב ג של הרחבת היישוב, ונותרו לשיווק 12 מגרשים מתוך 57 מגרשים למכירה אשר הוצעו.

 

המרכז המסחרי החדש יצטרף לשורה של שירותיים קהילתיים איכותיים אשר מוצעים בגבעת אבני כמו בית ספר יסודי- עד כיתה ו', גנים ומעונות- יום לגיל הרך-מגיל 2 עד 6 באשכול גנים, בריכה, אולם ומגרשי ספורט, מגרשי משחקים, משחקיה לקטנטנים, חוגים לילדים ולנוער, ספריה, בית כנסת, מקווה, מועדון הישוב בו מתקיימים אירועים והרצאות- מועדון תרבות, מועדון גמלאים, אמפיתיאטרון בו מועלות הופעות, הצגות ואירועים לקהל הרחב, תנועות נוער, מרכז רפואי למשפחה, המועצה האזורית-גליל תחתון הדואגת לשירותים מוניציפאליים.