מפעל חדש נוסף ל''תעשיות בית אל'' בפארק התעשייה שח''ק.

פארק התעשייה שח''ק רושם הצלחה נוספת כאשר חברת ש.ש.ן חברת הבת של ''תעשיות בית אל'' מקימה את מפעלה החדש בפארק התעשייה שח''ק בהשקעה כוללת של כ- 12 מיליון.

חברת ש.ש.ן שומרון ש.ח.ק נכסים בע"מ העוסקת בתחומים של הזרקות פלסטיק מדויקות ובעיבוד מתכת חונכת מפעל חדש בשח"ק בהשקה כוללת של כ- 12 מיליון ש"ח.

ש.ש.ן הינה חברת בת של תעשיות בית-אל זכרון יעקב בע"מ השייכת לקהילת בית-אל מזיכרון יעקב שהיא קהילה של נוצרים-ציונים המאמינים בתנ"ך ובברית החדשה כלשונם, ללא פרשנויות וללא תוספות.

המפעל החדש כולל בתוכו את סיום בניית שלב א אשר נבנה על גודל של כ- 6000 מ"ר מתוך גודל עתידי צפוי של כ- 8,100 מ"ר בסיום שלב ב, גודל המגרש הסופי הינו 9,700 מ"ר.

ערך עליון ואחד העקרונות החשובים לחברה הוא יצירת מקומות עבודה קבועים עבור ישראלים.ואכן כיום כבר מועסקים בחברה כ- 20 עובדים ישראליים, ולקראת סיום שלב ב' של בניית המפעל צפוי המפעל להעסיק עובדים נוספים.

 האיכות הגבוהה והבלתי מתפשרת עליה מקפידים אנשי הקהילה בכל הקשור לייצור מוצרים, הפכו את מפעלי הקהילה למובילים בתחומם בישראל ובאירופה, ותודות לכך הם מעסיקים מספר רב של עובדים ישראליים ותורמים לצמצום האבטלה.

  

עזרא שמיר, מנכ"ל פארק התעשיות שח"ק "אני מברך על החלטתה של חברת ש.ש.ן שומרון ש.ח.ק נכסים בע"מ למקם את מפעלה בפארק התעשייה שח"ק, ובחירתם נכונה בשל יתרונותיו הרבים של הפארק: הקרבה לכביש 6, הגדרת הפארק כאזור עדיפות לאומית א', הקרקע זוכה להטבות
משמעותיות,עלויות נמוכות לפיתוח הקרקע ומסי ארנונה מופחתים".

  

פארק  התעשייה שח"ק משתרע על פני כ- 8,000 דונמים ונמצא בבעלות משותפת של המועצה האזורית שומרון, המועצה המקומית קציר-חריש.