מגדל יוקרה או בית קרקע?

כיצד מחליטים מה לבחור? מהם הפרמטרים שיש לקחת בחשבון? כיצד מחשבים את העלויות הנוספות? עוד על כך בכתבה הבאה.

אנשים רבים שיש להם אמצעים לכך, מתלבטים אם לגור בדירה במגדל יוקרה או לקנות דירת קרקע. שני סוגי הנכסים הללו הם יקרים למדי, אך יש אוכלוסייה לא קטנה (במעמד הביניים ובעשירון העליון) המסוגלים להרשות לעצמם לגור במגדל יוקרה או בדירת קרקע. אך כיצד מחליטים? מהם הפרמטרים שיש לקחת בחשבון? כיצד מחשבים את העלויות הנוספות? עוד על כך בכתבה הבאה. אז אם אתם מתלבטים בין שתי האופציות הללו, כתבה זו מיועדת עבורכם.

 

היתרונות של מגורים במגדל יוקרה או בדירת קרקע

 

יש יתרונות רבים למגורים במגדל יוקרה וגם למגורים בקומת קרקע. מי שרוצה בית צמוד קרקע עם גינה ושטח גדול לילדים להתרוצץ, בית פרטי על הקרקע יכול להתאים לו במיוחד. יש בכל רחבי הארץ בתי קרקע פרטיים איכותיים מאוד וצריך פשוט לאתר את הבית שהכי מתאים לכם. זכרו כי בית פרטי דורש גם תחזוקה, בעיקר בכל הקשור לגינה. בדירה במגדל יוקרה לעומת זאת, את רוב התחזוקה יעשו עבורכם (החברה שתנהל את הבניין), וזה מאוד נוח אך גם עולה לא מעט. במגדלי יוקרה יש בדרך כלל לובי, כמה מעליות, חניות ואפילו מחסנים. הכל מאוד מרווח וברמה גבוהה וכמובן גם חדש. לכל דירה יש מרפסת גדולה ואת כל האביזרים הדרושים למגורי יוקרה. כמובן שזה עולה לא מעט ויש לקחת בחשבון גם את דמי ועד הבית ושירותי האחזקה. אך אם יש לכם את האמצעים למגורים במגדלי יוקרה -  אתם תהנו מכך מאוד!

 

אז כיצד מחליטים?

 

כמו בכל תחום, יש לבצע מערכת שיקולים בעד ונגד. יש לקחת בחשבון את המרכיב הכלכלי (כלומר העלות הלא קטנה של מגורים במגדל יוקרה או בבית פרטי על הקרקע), את הרצונות של בני הבית, וגורמים נוספים, למשל - האם יש לכם חיה? האם אתם רוצים הרבה שכנים? באיזה איזור אתם רוצים לגור (לא בכל מקום יש מגדלי יוקרה) ועוד. לכל משפחה יש את מערכת השיקולים שלה ויש לקחת הכל בחשבון (כאשר התקציב הוא אחד מהגורמים המשפיעים ביותר בדרך כלל). גם לאחר שמחליטים, צריך למצוא בפועל את הנכס שמתאים לכם. אם החלטתם שאתם רוצים "להרגיש את הקרקע" ולגור בבית עם חצר - חפשו בית מתאים בלוחות הדירות באינטרנט, בלוחות המודעות בעיתונות הכתובה ואצל המתווכים באיזור בו אתם מחפשים. במקרה של מגורים במגדלי יוקרה כדאי לדבר גם עם חברות נדל"ן וחברות בנייה, אשר יוזמות פרוייקטים חדשים של מגדלי יוקרה. מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום (בעיקר מתווכים) ולקחת בחשבון את כל הפרמטרים החשובים - מחיר, מיקום, גדול הדירה, סוג הדירה וההעדפות של חברי המשפחה!

 

לסיכום, אין ספק כי מגורים במגדל יוקרה או בבית פרטי עם גינה הם מיוחדים ומאוד איכותיים, ויש יש לכם את התקציב לכך - צאו לדרך בחיפוש אחר בית החלומות שלכם.

 

למידע נוסף