מבטח שמיר מרחיבה את השקעותיה בהודו

מבטח שמיר הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברה הודית, יחד עם משקיעים נוספים, לרכישת 1,110 דונם בעיר צ'נאי שבהודו – העיר הרביעית בגודלה בהודו.

מבטח שמיר הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברה הודית, יחד עם משקיעים נוספים, לרכישת 1,110 דונם של קרקע למכירה בעיר צ'נאי שבהודו – העיר הרביעית בגודלה בהודו.



הסכום הכולל של העסקה לרכישת הקרקע הוא כ-30 מיליון דולר כאשר חלקה של מבטח שמיר בעסקה עומד בשלב זה על השקעה ראשונית של 13 מיליון דולר. בתמורה להשקעה, תחזיק מבטח נדל"ן, הנמצאת בבעלותה המלאה של מבטח שמיר, 32% מהחברה ההודית.



ממבטח שמיר נמסר, כי רכישת הנדל"ן נועדה לפיתוח נכסי נדל"ן למגורים, כמו גם להקמת משרדים להשכרה, מלונות ושטחי מסחר בהיקף של 2.25 מיליון מ"ר. ההודעה על הסכם ההשקעה מצטרפת להודעת מבטח שמיר מיולי השנה על השקעה של 15 מיליון דולר בחברת טאואר ויז'ן, העוסקת בהקמה ותפעול של אתרים לאנטנות סלולריות בתת היבשת הודו, ולהודעת החברה מדצמבר 2006 לפיה השקיעה מבטח שמיר סכום של כ-25 מיליון דולר בחברת
INBM העוסקת בהקמה וייזום של בתי מלון במגזר העסקי ברחבי הודו.



יו"ר ומנכ"ל מבטח שמיר, מאיר שמיר, מסר היום כי מבטח שמיר ממשיכה להעמיק את אחיזתה בהשקעות בתחומי התשתיות והנדל"ן בהודו, וכי הוא מאמין שההשקעות האחרונות של מבטח שמיר בהודו, כמו גם השקעותיה של החברה בחברות ישראליות וזרות אחרות, יניבו תשואות בעלות ערך למשקיעים.