למרות מצוקת הדיור, ניתן לרכוש דירות חדשות בפחות ממיליון שקל

''למרות מצוקת הדיור, בין גדרה לקיסריה ניתן לרכוש דירות חדשות בפחות ממיליון שקל'' – אומר רונן שטרית הבעלים והמנכ''ל של קבוצת ס.א.ל .

"מצוקת הדיור בישראל פותחת הזדמנות לזוגות הצעירים ומשפחות שידם אינה משגת רכישת דירה במחירים של מעל מיליון שקל, לצאת מהאוהלים ולמצוא דירות 4 חדרים חדשות במחירים אטרקטיביים של פחות ממיליון שקל בעיר לוד ופרדס חנה". - אומר רונן שיטרית הבעלים של קבוצת ס.א.ל המקימה ובונה בשיתוף קבוצת גבסו מגדלי מגורים יוקרתיים במרכז העיר לוד ובנייני מגורים במערב היישוב פרדס חנה.

 

הוא אומר כי העיר לוד הנמצאת בתהליך פיתוח מואץ ומספקת מענה מהיבטים שונים, מגורים תעסוקה, מערכת חינוך טובה, חיי תרבות וקהילה, שירותים מסחריים, נגישות תחבורתית וקרבה למרכזי תעסוקה גדולים – ורק כ – 10 דקות נסיעה לעיר תל אביב וכ – 30 דקות נסיעה לעיר ירושלים, הינה מקום טוב להתחיל בו. 

 

שיטרית מציין כי ניתן לרכוש דירות חדשות 4 חדרים במחירים של פחות ממיליון שקל בסטנדרט בנייה גבוה ורמת פרטיות גבוהה וליהנות בעיר לוד, כך לדוגמא: בפרויקט C המשתרע על שטח של כ – 5.4 דונם וכולל בתוכו שלושה מגדלי מגורים, בני 10 קומות כל אחד המעוצבים בפאר ומצופים באבן. סך הכל 156 יחידות דיור, נמכרות דירות 4 חדרים בשטח של כ – 100 מ"ר עם מרפסת שמש בשטחים של בין 10 מ"ר ל – 12 מ"ר במחיר של החל מ – 955 אלף שקל.

 

ואילו במושבה פרדס חנה התופסת תאוצה בשנה האחרונה של פיתוח, בנייה רחבת היקף, צמיחת אוכלוסייה שהכפילה את עצמה בעשור האחרון בעוד כ – 10 אלפים בתי אב וכמו כן, מקורבת לצירי תנועה ראשיים, כמו: כביש 6, כביש 4 וכביש 2 ותחנת הרכבת במקום המאפשרים גישה מהירה למרכז הארץ ולאזור הצפון, עובדה המושכת משפחות לשדרג את איכות חייהם אך יחד עם זאת להמשיך את עבודתם במרכז הארץ, מאפשרת לזוגות הצעירים גם כן רכישת דירות חדשות במחיר של פחות ממיליון שקל.

 

"כך לדוגמא" – אומר שיטרית – "במערב המושבה נימצא בהליכי תכנון מתקדמים הפרויקט האחרון בבנייה רוויה הגובל עם שמורת טבע ובמרחק של כ – 900 מ' מתחנת הרכבת, מדובר בפרויקט של 3 בניינים, בני 9 – 7 קומות, סך הכל 99 יחידות דיור, בו יוכלו למצוא דירת 4 חדרים, בשטח של כ – 100 מ"ר, עם מרפסת שמש בשטח של כ – 10 מ"ר במחיר של החל מ – 980 אלף שקל.

 

"פרדס חנה מזכירה לי את התהליך שעבר היישוב באר יעקב בשנתיים האחרונות" – אומר שיטרית – " המקום עדיין לא משקף את כל הפוטנציאל הטמון בו מבחינת עתודות הקרקע לבניית דירות חדשות למגורים". הוא מדגיש כי רמות המחירים בפרדס חנה והסביבה עלו בשנה האחרונה בכ – 20% והחלו לעבור את רף המיליון שקל ובכרכור את רף ה - 1.100 מיליון שקל לדירות 4 חדרים. הוא צופה כי הם ימשיכו לעלות בעלייה מתונה של עוד כ – 5% עד סוף השנה, זאת בשל מחירי מכירה נמוכים וחוסר הבנייה בדירות חדשות בשנים האחרונות,ובנוסף הביקושים ההולכים וגדלים למגורים במושבה.