למקד את חיפושי הדירה

כל מי שחיפש אי פעם דירה מימיו, יודע כי מדובר במלאכה מסובכת למדי. עוד על התמקדות בחיפושי דירה בכתבה הבאה.

כל מי שחיפש אי פעם דירה מימיו, יודע כי מדובר במלאכה מסובכת למדי, בעיקר אם המחפש איננו ממוקד בחיפושים שלו. יש חשיבות רבה במיקוד החיפושים בהתאם לצרכים שלכם, אחרת חיפוש הדירה הופך להיות דומה לחיפוש מחט בערימת שחט... אין טעם לחפש דירה שהיא קטנה מדי עבורכם, ללא חניה אם אתם חייבים חנייה וכמובן - מעבר לתקציב שלכם. יש מספר דרכים לאיתור דירות, אך בכל השיטות הללו יש חשיבות רבה בהתמקדות בדירות שמתאימות לכם, בהתאם לצרכים שלכם. עוד על התמקדות בחיפושי דירה בכתבה הבאה.

 

כיצד מתמקדים במהלך החיפוש?

לפני שאתם יוצאים לדרך בחיפושים, שבו עם עצמכם והחליטו מה בעצם אתם מחפשים? איזו דירה – גדולה או קטנה? בעיר או בכפר? עם מרפסת או בלי? יש אין ספור פרמטרים שיש לקחת בחשבון. ניתן למפות את הפרמטרים העיקריים ועבור רבים המדובר במחיר, באיזור, בגודל הדירה ובמספר החדרים. אפשר להתחשב גם בפרמטרים כגון – האם יש מרפסת, חניה ומעלית? הקומה של הדירה ועוד. אך אין ספק כי המחיר, האיזור והגודל של הדירה הם הפרמטרים המשפיעים ביותר. אם אתם רוצים לגור בתל אביב, בדירת 4 חדרים שמחירה לפחות 2.5 מיליון שקלים, החיפוש יהיה שונה מאשר אם אתם מעדיפים לגור בבית פרטי של 6 חדרים בצפון. כלומר – עליכם להחליט מה אתם מחפשים, לפני הכל בכל הקשור לתקציב, ולאחר מכן יש להחליט איזה שטח של דירה אתם צריכים (לפי הצרכים שלכם ומספר הנפשות במשפחה), כמה חדרים אתם צרכים (האם יש צורך בחבר עבודה או חדר משחקים), האם אתם חייבים חניה ומעלית? האם אתם לא מוכנים לוותר על מרפסת? איזו קומה היא העדיפה עליכם? וכו'. את כל ההחלטות הללו יש לקבל עוד לפני שמתחילים לחפש. אין ספק כי העבודה המקדימה הזו שתבצעו, תחסוך לכם זמן רב במהלך החיפוש.

 

כיצד מבצעים חיפוש ממוקד?

חיפוש ממוקד מתבצע בצורה הטובה ביותר באמצעות לוחות הדירות המופיעים באינטרנט. בלוחות הללו, בניגוד למודעות בעיתונות הכתובה, ניתן לבצע סינון איכותי, בהתאם לנתונים שלכם. אם אתם מחפשים דירה בתקציב של עד 2 מיליון שקלים, באיזור רעננה ובגודל של לפחות 100 מ"ר, אלו הם הנתונים שתכניסו למנגנון החיפוש בלוח הדירות. כך החיפוש יהיה ממוקד מאוד! לעיתים ניתן גם להתמקד ממש בשכונה ספציפית או באיזור ספציפי, וחשוב להוסיף גם נתונים כגון האם אתם זקוקים לחניה, מעלית, מרפסת, ממ"ד ועוד. גם את סוג הדירה ניתן כמובן להכניס למערכת החיפוש (דירת גג, קרקע, בית פרטי, דירת גן, דירה רגילה בבניין וכו'). והחשוב מכל – יש להכניס את הגבול העליון של התקציב שלכם על מנת שלא תגיעו לדירות שלא תוכלו לעמוד במחיר שלהן.

 

לסיכום, זכרו כי חיפוש ממוקד הוא החיפוש הטוב והיעיל ביותר, שגם יחסוך לכם לא מעט זמן ואנרגיה. ככל שתהיו ממוקדים יותר כך הסיכוי שלכם לאתר את דירת החלומות שלכם יגדל וחשוב לזכור זאת!

לחיפוש נכס