לוח דירות למכירה

מהם היתרונות של לוח דירות למכירה? כיצד עושים שימוש יעיל בלוח דירות למכירה?

באמצעות לוח דירות למכירה ניתן לאתר כיום כמעט כל דירה המוצעת למכירה בכל מקום בארץ. לפני שנים רבות, כאשר האינטרנט עדיין לא היה קיים, כל מי שחיפש דירה נאלץ להסתפק במודעות בעיתונות הכתובה. במודעות הללו הופיעו הפרטים של הדירות למכירה, אך לא ניתן היה לבצע סינון יעיל על מנת לחסוך בזמן. בעידן האינטרנט, המודעות בעיתונות הכתובה כמעט ואיבדו ממשמעותן (אם כי יש עדיין רבים הנעזרים בהן), והרוב המכריע של האנשים מחפשים דירות באמצעות לוח דירות למכירה. עוד על לוח דירות למכירה בכתבה הבאה.

 

מהם היתרונות של לוח דירות למכירה?

היתרונות של כל לוח דירות למכירה שתיעזרו בו הם רבים ומגוונים. היתרון המרכזי הוא בקיצור זמן החיפוש אחר דירה למכירה. יתרון נוסף הוא בקלות ובפשטות בה ניתן לעשות שימוש יעיל בלוח, ויתרון חשוב נוסף הוא שניתן לבצע את החיפוש הראשוני מבלי לזוז מעמדת המחשב, תוך דקות ספורות. כל מה שצריך זה להכיר את האתרים הרלוונטיים המפרסמים לוחות כאלה וכמובן גם לדעת כיצד לעשות בהם שימוש יעיל. יש באינטרנט עשרות לוחות של דירות למכירה (וגם של דירות להשכרה, משרדים, מחסנים ועוד), ולאחר שאיתרתם את הלוחות המרכזיים, יש להזין את הנתונים הרלוונטיים לכם ולאתר דירות המתאימות לצרכים שלכם. הנתונים הרלוונטיים הם כמובן עלות הדירה, הגודל שלה, המיקום שלה, מספר החדרים ועוד. כאשר מחפשים דירה למכירה, חשוב להיעזר גם במשרדי תיווך ולא רק באינטרנט, מכיוון שחלק מהדירות נמצאות בבלעדיות אצל מתווכים מסויימים ולכן על מנת לקבל את התמונה המלאה, יש לבצע שילוב בין חיפוש בלוח דירות למכירה באינטרנט לבין התייעצות עם מתווכי דירות איכותיים.

 

כיצד עושים שימוש יעיל בלוח דירות למכירה?

על מנת שלוח הדירות למכירה אכן יהיה יעיל עבורכם, יש להזין אליו אך ורק את הנתונים הרלוונטיים לכם. אם אתם מחפשים דירה בתקציב של עד מיליון וחצי שקלים, אין טעם שיוצגו בפניכם דירות של 2 מיליון שקלים... כך גם לגבי מספר החדרים, גודל הדירה, וכמובן - המיקום של הדירה. יש אנשים שחשוב להם מאוד שתהיה להם חניה, מעלית בבניין או מרפסת שמש, וגם את הנתונים הללו ניתן להזין ללוח הדירות למכירה, וכך לבצע חיפש ממוקד וספציפי במיוחד. לכן, לאחר שהחלטתם מה בדיוק אתם מחפשים, כנסו למספר לוחות דירות למכירה והכניסו באופן מסודר את הנתונים הרלוונטיים לחיפוש שלכם - סוג הדירה (דירה רגילה, דירה קרקע, דירת גן, דירת גג וכו'), מחיר הדירה, גודל הדירה (ובמיוחד מספר החדרים) ונתונים חשובים נוספים כמו האם יש מעלית או חניה. רק כך תוכלו לקבל רשימה של הדירות הרלוונטיות לכם וזה כמובן יחסוך לכם זמן יקר.

 

זכרו כי חיפוש חכם בלוח דירות למכירה יכול לקצר בשבועות ולעיתים אף בחודשים את משך החיפוש, ולכן כדאי מאוד להיעזר בכלי מוצלח זה!