לוח דירות באינטרנט

לוח דירות הוא בעצם לוח בו מופיעות מודעות רבות אודות דירות להשכרה או מכירה. במקרה של האינטרנט, התפוצה הנרחבת כל כך של הרשת הופכת אותה למקום הטבעי לפרסום לוחות דירות, כך שכל מי שמעוניין לקנות, למכור, לשכור או להשכיר דירה, בית או כל נכס אחר, פונה מיד לאינטרנט.

רשת האינטרנט היא כלי מתקדם, יעיל ומגוון ביותר, המסייע לנו בחיינו השוטפים בדרכים רבות ושונות. כאשר החלו אנשים בעולם להבין את היקף תופעת האינטרנט ואת התפוצה הרחבה וחסרת התקדים של הרשת, התחילו יזמים רבים להקים כל מיני סוגי עסקים ולהעניק שירותים שונים באמצעות האינטרנט. שירותים אלו כוללים הכל, החל משירות לקוחות מקוון המוצע מטעם מרבית החברות כיום ועד אתרי מכירות באמצעותם ניתן לקנות כמעט כל דבר בעולם. אחד היישומים המתבקשים והמעניינים של האינטרנט בתחום השירותים המוצעים לציבור הוא לוחות שונים (דוגמת לוח יד שנייה) ובפרט לוחות דירות.

 

לוח דירות הוא בעצם לוח בו מופיעות מודעות רבות אודות דירות להשכרה או מכירה, כמו גם מודעות של הצד השני – אנשים המחפשים דירה לקנייה או השכרה, בדיוק כמו לוחות הדירות שכולנו מכירים מהעיתון הישן והטוב. במקרה של האינטרנט, התפוצה הנרחבת כל כך של הרשת הופכת אותה למקום הטבעי לפרסום לוחות דירות, כך שכל מי שמעוניין לקנות, למכור, לשכור או להשכיר דירה, בית או כל נכס אחר, פונה מיד לאינטרנט.

 

קניית דומיין בעברית, הקמת אתר ושיווק אינטנסיבי – כך תקימו לוח דירות משלכם

כיום, פועלים ברשת כמה וכמה לוחות דירות גדולים וידועים, דוגמת "nadlan.com", "יד שתיים" ועוד, אך כמעט בכל תחום תמיד קיים מקום למתחרים נוספים אשר ינסו לייעל את הענף ולהתחרות בו גם הם. במידה ואנחנו מעוניינים להקים לוח דירות חדש, מדובר במשימה מאתגרת (אם רוצים לעשות לוח טוב ויעיל..) אך אפשרית.

 

השלב הראשון יהיה כמובן הקמת האתר, כולל קניית דומיין בעברית או באנגלית, הקמת האתר עצמו (לבד או באמצעות בעלי מקצוע) ושיווק וקידום שלו באינטרנט. בהקשר של קניית דומיין – דומיין בעברית יכול להיות אטרקציה מעניינת עבור לוח דירות ישראלי, ולסייע רבות בקידום האתר בהמשך הדרך.. לאחר שקנינו דומיין ושטח אחסון והעלינו את האתר לאוויר, נוכל להתחיל לקדם ולשווק אותו ברשת. במקרה של לוח דירות, ככל שיותר אנשים יכירו את השם שלו ויחשבו בכלל לחפש גם בו, כך הוא ישיג את המטרה שלו. לכן, כדאי לחשוב על שם אטרקטיבי וקליט, לחפש דומיין דומה, ולהתחיל לקדם במלוא המרץ.

 

במקרה של לוח דירות, ההצלחה שלו תלויה בראש ובראשונה בחשיפה לה הוא זוכה ברשת. זה לא רק מפני שכך יגיעו כמה שיותר אנשים המחפשים דירות, אלא גם ככל שהלוח שלנו יהיה מוכר יותר, כך יותר ויותר אנשים ירצו לפרסם בו. ככל שיותר אנשים יפרסמו, כך יותר אנשים יחפשו (ולהיפך...), ובכל מקרה – ככל שתהיה תעבורה גדולה יותר של גולשים אל האתר, כך הוא יצליח יותר ויוכל להכניס לכם יותר כסף (מפרסומות, שיתופי פעולה וכד'...).