טרנד רכישת דירה חדשה לשם השכרתה חוזר לשוק הנדל''ן

עליזה כהן מנכ''ל אנגלו סכסון פרויקטים: ''היום, בו זוגות צעירים ומשפחות שידם אינה משגת לרכישת דירה חדשה לפי צרכיהם, יכולים למצוא דרכים מהירות לחיסכון על מנת להגדיל את ההון האישי שלהם''.

"בשנה האחרונה אנו עדים לחזרתו של טרנד בניית פרויקטים למגורים המיועדים לרכישה לשם השקעה רווחית, סולידית לטווח רחוק והמאפשרת הכנסה חודשית נוספת לחשבון הבנק לפי  6% תשואה שנתית למשך 10 שנים צמוד למדד יוקר המחיה " – אומרת עליזה כהן מנכ"ל אנגלו סכסון פרויקטים .

היא אומרת כי לדעתה פרויקטים מסוג זה יאפשרו לזוגות צעירים ומשפחות שידם אינה משגת בשלב זה רכישת דירה חדשה העונה לצרכיהם, אפשרות להמשיך את מגוריהם בשכירות, או אצל ההורים ובמקביל להשקיע את כספם ברכישת דירה חדשה של 2 חדרים, או 1.5 חדרים ולקבל הכנסה נוספת של בין 2,700 שקל ל – 3,000 שקל לחשבון הבנק למשך 10 שנים. "התהליך הוא פשוט" – מציינת כהן – "מרגע רכישת הדירה בין אם יש שוכר ובין אם לא מועבר הכסף לחשבון רוכש הדירה. על השכרת הדירות אחראית חברת ניהול שנבחרת מטעם היזם/קבלן".

כך לדוגמא: חברת אנגלו סכסון פרויקטים משווקת פרויקט (CITY GARDEN) דירות בוטיק יוקרתי בן 7 קומות הממוקם בשכונת נאות יצחק רבין, ברמלה ומוגדר כפרויקט דיור מוגן לאנשים בני 60 + עצמאיים, המציע למתגוררים בו איכות חיים גבוהה במתחם אינטימי ושקט, לובי מפואר בכל קומה, מועדון עם שפע פעילויות תרבות פנאי, ספרייה, חדר כושר, שרותי ניקיון, שרותי אחזקה ואבטחה 24 שעות ביממה ופארק פרטי.

פרויקט זה מיועד למשקיעים "קלים", ומשתרע על שטח של כ – 4.3 דונם הכולל בתוכו 140 יחידות דיור  בנות 2 חדרים ו – 1.5 חדרים בשטחים של בין 47 מ"ר ל – 57 מ"ר. מחיר דירת 1.5 חדרים מתחיל מ – 435 אלף שקל ודירות 2 חדרים מחירם מתחיל מ – 495 אלף שקל. כהן אומרת כי שיווק הפרויקט החל באוקטובר 2010, ועד כה נמכרו בו 60 דירות בהיקף כספי של כ – 27 מיליון שקל.

בין הדירות שנמכרו: דירת בוטיק 1.5 חדרים עם מרפסת שמש בשטח של כ - 47 מ"ר, בקומה 1 , נמכרה במחיר של 435 אלף שקל. דירת בוטיק 2 חדרים של כ – 57 מ"ר עם מרפסת שמש, בקומה ה – 3, נמכרה במחיר של 505 אלף שקל.