חשיבותה של השוואת מחירים בתחום הנדל''ן

לא צריך להיות מומחה בנדל''ן וגם לא בעולם השיפוצים בשביל לדעת שתחום זה גובה עלויות גבוהות מאוד ממי שלא מכיר ולא מתמצא בו.

לא משנה אם מדובר ברכישת דירה יד שנייה או דירה מקבלן, שיכולה להגיע בקלות למיליוני שקלים היום או אם מדובר בשיפוץ כללי, שיפוץ מטבח או שיפוץ אחר שיכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים.

מה הפתרון לכך? שימוש באינטרנט ובכלים להשוואת מחירים כגון יס פליז. הרעיון של שימוש בכלי זה הוא פשוט וכל אחד יכול ליהנות ממנו. אנחנו נסביר כעת כיצד הוא עובד, איך משתמשים בו בחוכמה וכיצד יש להשתמש בו כשמדובר בעולם הנדל"ן.

שימוש במנועי השוואת מחירים כגון יס פליז עובד באופן הבא, אנחנו מציינים את השם שלנו עם פרטי התקשרות ומבקשים מספקים בתחום הנדל"ן ליצור איתנו קשר. אלה יכולים להיות מתווכים שיציעו לנו דירות למכירה או להשכרה, קבלני שיפוצים במידה ואנחנו רוצים לערוך שיפוץ בבית או כל איש אחר שמתעסק בעולם של נדל"ן בצורה כזו או אחרת.

אך שימוש במנועי חיפוש נוסח יס פליז הוא לא מספיק, צריך יותר מזה? בשביל שהשימוש במנוע יעזור, צריך לקרוא מאמרים בתחום, מאמרים שמלמדים על עולם הנדל"ן ועל המחירים שנהוג לדרוש בו. המאמרים יתנו לכם בסיס מה בדיוק השוק דורש וכמה אתם אמורים לשלם על שיפוצים שונים או דירות שאתם רוצים לשכור או לרכוש. מן הסתם כל שיפוץ הוא שונה וכל בעל מקצוע הוא אחר, אך, יש היגיון בקריאת מאמרים בתחום. ככל שתקראו יותר תקבלו יותר מידע ותוכלו להשתמש בו בצורה הרבה יותר נכונה, תוכלו לעבוד עם מנועי השוואות מחירים כמו יס פליז בצורה נכונה ותוכלו ליהנות ממחירים הרבה יותר טובים.

כיצד יש להשתמש במנוע השוואת מחירים בעולם הנדל"ן

דבר ראשון, תמיד תבחרו שספקים מהאזור שלכם יתנו לכם הצעת מחיר. במידה ואתם רואים שאתם לא מקבלים הרבה הצעות מחיר מהאזור שלכם, תגדילו בכל פעם בקצת את טווח האזור. למה חשוב שתבחרו מהאזור שלכם? כך תחסכו עלויות כגון נסיעות.

דבר שני, תתנו כמה שיותר פילטרים ומידע על הצעת המחיר שאתם רוצים לקבל, על מנת שהיא תהיה מדויקת ככל שניתן. כך היכולת של קבלן שיפוצים למתוח את הגבולות בכל הקשור להצעת המחיר שהוא מציע לכם, תהיה מאוד נמוכה.

דבר שלישי, על הצעת מחיר שאתם מקבלים תשוו אותה עם הצעה אחרת, וכן תבחנו מי הם האנשים שנותנים לכם את ההצעות. האם יש עליהם מידע באינטרנט. כך תוכלו להתרשם מהעבודה שלהם עוד לפני שתפגשו אותם.

כאן אנחנו מגיעים לנקודה האחרונה, אל תתבססו רק על הצעת מחיר ושיחה בטלפון, תבקשו לפגוש את אנשי המקצוע ולראות עבודות קודמות שלהם, כך תוכלו להתרשם הרבה יותר ממה שהם מציעים לכם.

המאמר נכתב באדיבות יס פליז