חדרה בפיתוח ובמחירים הגיוניים!

אם אתם מחפשים דירה למגורים או להשקעה במקום מתפתח, עם מחירים סבירים והגיוניים, העיר חדרה יכולה להתאים לכם כמו כפפה ליד.

אז אם אתם לא רוצים או לא חייבים לגור במרכז הארץ ומוכנים לגור במרחק של 45 דקות מהמרכז, חפשו דירה בחדרה, הנמצאת בתנופת בנייה בשנים האחרונות. עוד על דירות ובתים בחדרה המתפתחת בכתבה הבאה.

חדרה מתפתחת בקצב מסחרר!

בשנים האחרונות העיר חדרה התפתחה מאוד ובהחלט ניתן לומר שקיימת בה תנופת בנייה. אך מעבר לתנופת הבנייה, העניין המרכזי והיתרון הגדול של חדרה הוא במחירים ההגיוניים של הנכסים הנמצאים בה, במיוחד בהשוואה למרכז הארץ. דירה של 2 מיליון שקלים בתל אביב, תעלה בחדרה הרבה פחות, ולכן הדירות בעיר זו הפכו למבוקשות למדי. המחירים ההגיוניים של הדירות בעיר שנמצאת במרחק סביר מהמרכז (45 דקות), מושכים אליהם לא מעט אנשים פרטיים, אנשי עסקים וגם משקיעים. ניתן לרכוש כיום בחדרה דירות למגורים במחירים סבירים מאוד (וגם בתים פרטיים כמובן), אך ניתן גם לאתר בעיר זו דירות נהדרות ומשתלמות להשקעה. זוהי הסיבה בגינה משקיעים רבים מחפשים דירות להשקעה בעיר זו. השילוב בין מחירים נמוכים (יחסית למרכז ולאיזור השרון) וקרבה יחסית לתל אביב ולמרכז, הוא בהחלט שילוב מנצח. יתרון נוסף הוא המגוון הרב שיש בחדרה. ניתן למצוא בעיר זו דירות מסוגים רבים ומגוונים, החל מדירות רגילות המתאימות לזוגות צעירים, לרווקים, לסטודנטים ולמשפחות צעירות, ועד לבתים פרטיים רחבי ידיים המתאימים למשפחות מרובות ילדים. כמובן שצריך לדעת כיצד לאתר את הדירה המתאימה לכם ביותר ובמחיר שנמצא במסגרת התקציב שלכם.

כיצד מאתרים דירות בחדרה?

ניתן לאתר דירות איכותיות בחדרה כמו בכל מקום אחר בארץ - באמצעות חיפוש עקבי ויום יומי בלוחות הדירות המתפרסמים באינטרנט. אם תעברו מדי יום על הלוחות הגדולים ותבצעו בהם סינון חכם ויעיל, תוכלו לאתר את הדירות בחדרה המתאימות לצרכים שלכם. ניתן כמובן להיעזר גם בלוחות בעיתונות הכתובה (אם כי רוב הדירות נמצאות בלוחות באינטרנט), וגם כמובן במתווכים איכותיים הפועלים באיזור חדרה. ניתן גם לשוחח עם חברות בנייה בפועלות באיזור וכן לשוחח עם חברות ויזמים שונים. לאחר שיחות עם כל אנשי המקצוע הרלוונטיים ומעבר תדיר על הלוחות באינטרנט ובעיתונות, תוכלו לאתר בקלות מספר דירות המתאימות לכם, אך זוהי רק תחילת הדרך. לאחר האיתור של מספר דירות, חשוב לבקר בהן (לפחות פעמיים - ביום ובלילה), וכמובן גם לבצע משא ומתן יעיל וחכם עם בעל הנכס. בשלב זה מומלץ לקבל שירותים מעורך דין איכותי המבין בתחום הנדל"ן. בסיום התהליך הזה תוכלו להיות הבעלים של נכס איכותי, זול ולרוב גם משתלם מאוד, בעיר חדרה!

אז למה אתם מחכים? העיר חדרה פורחת, המחירים בה הגיוניים מאוד והיצע הדירות בה מחכה לכם!

פרויקטים בשיווק בחדרה