חברת הנדל''ן הישראלית נאוסיטי ממשיכה להתרחב בפולין,תקים בוורשה פרוייקט מגורים ומסחר

הפרויקט יוקם בהשקעה של כ-179.7 מיליון שקל בתמורה כוללת של כ-700 מיליון שקל

קבוצת הנדל"ן הבורסאית, נאוסיטי השקעות, ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום הייזום למגורים במזרח אירופה וחותמת על עסקה נוספת בעיר וורשה, שבפולין. נאוסיטי התקשרה בהסכם לרכישת קרקע ברובע אורסוס בעיר, עליה עתיד לקום פרוייקט בהיקף של 19,000 מ"ר לבנייה אשר ייועד חלקו למגורים וחלקו למסחר, בהשקעה כוללת של כ- 179.7 מיליון שקל. הקרקע למכירה משתרעת על פני שטח של -20 דונם ותמורתה תשלם החברה כ-13.6 מיליון שקל (כ-2.38 מיליון יורו) בתוספת מע"מ. 

אהוד בן ש "ך (בתמונה), יו"ר נאוסיטי, אמר היום: "אנו מצויים בתנופה בפעילותנו במזרח אירופה וממשיכים לפעול לאיתור קרקעות למכירה לפרויקטים אטרקטיביים. אנו רואים פוטנציאל רב בשוק הנדל"ן בפולין ומאמינים שהפרוייקט באורסוס, יניב תשואה גבוהה על ההשקעה בשל עליית מחירים באזור כתוצאה ממחסור הולך וגדל של דירות" וכן צפי לגידול רב באוכלוסיית וורשה בעשור הקרוב.יש לציין, כי במהלך החודשים האחרונים הגדילה החברה את השקעותיה גם ברומניה.

בחודש שעבר, הודיעה החברה על חתימת הסכם לרכישת קרקע בשטח של כ-14 דונם בעיר הנמל קונסטנצה שברומניה, לצורך הקמת פרויקט מגורי יוקרה, שיכלול כ-125 דירות למכירה עם היקף הכנסות צפוי של כ-95 מיליון שקל (כ-16.5 מיליון יורו).קודם לכן, זכתה נאוסיטי במכרז, שקיימה הרשות המקומית אובידיו שברומניה, וחתמה על הסכם לרכישת קרקע בשטח של כ-320 דונם, עליה יוקם פרויקט ענק למגורים מסחר ופנאי בשטח של לפחות 200,000 מ"ר בנוי ובהשקעה כוללת של כ-900 מיליון שקל.
בנוסף, מקימות קרן פועלים נדל"ן ונאוסיטי בעיר, קניון סיטי פארק (City Park Mall), שישתרע על פני שטח של כ-55,000 מ"ר בנוי ברוטו, ב- 2 קומות.

 

במקביל להגדלת השקעותיה של החברה ברומניה, החברה הודיעה, בחודש שעבר, על ניהול מו"מ למכירת הזכויות ב-4 מתחמים בבוקרשט, בירת רומניה, המיועדים לפרויקטים של מסחר ומגורים. המתחמים, בהם מחזיקה קרן פועלים נדל"ן, המנוהלת על ידי נאוסיטי צפויים להימכר בתמורה כוללת של כ-700 מיליון שקל (כ-120 מיליון יורו). נאוסיטי, צפויה לרשום רווח, לפני מס והוצאות נלוות של כ-85 מיליון שקל (כ-14.3 מיליון יורו).