חברת בונה הצפון מסמנת את טירת הכרמל.

בהשקעה של כ – 50 מיליון שקל תבנה החברה את פרויקט ה''גן הלאומי'' המוגדר כמתחם פרטי עם כניסה מבוקרת לדיירי המתחם.

חברת בונה הצפון מקימה את פרויקט "הגן הלאומי" בטירת הכרמל, בהשקעה של כ – 50 מיליון שקל. הפרויקט ממוקם בסמיכות לשמורת הפארק של הכרמל, ומשתרע על שטח של כ – 6 דונם.

 

לדברי פנחס אולשביצקי הבעלים והמנכ"ל של חברת בונה הצפון, המדובר בפרויקט ראשון מסוגו באזור שיבנה ויוגדר כמתחם פרטי עם כניסה מבוקרת לדיירי הפרויקט. אולשביצקי סבור כי פרויקט זה יביא לתנופה בביקושים למגורים בטירת הכרמל, שכן העיר נמצאת בתהליכי תכנון מתקדמים להכשרת עתודות הקרקע לבנייה למגורים, יחד עם זאת א.התעשייה אף הוא נמצא בתהליך מואץ של בניית מפעלים העוסקים בעיקר בתחום ההיי – טק והמהווים פוטנציאל גדול להגדלת אזורי התעסוקה באזור שיביאו להגירה חיובית של תושבים ובכך להכפיל את אוכלוסיית העיר.

 

במתחם ייבנו 5 מבנים, בני 5 קומות, 14 יחידות דיור בכל בניין – סך הכל יכלול הפרויקט 70 יחידות דיור בתמהיל מגוון: דירות רגילות של 4 חדרים + ממ"ד בשטח של כ – 128 מ"ר, כולל מחסן ומרפסת, דירות גן בשטח של כ – 114 מ"ר עם גינה בשטח של כ – 52 מ"ר ועד כ – 80 מ"ר, דופלקסים עם גינה, פנטהאוז טריפלקס ופנטהאוזים בהם תהיה יחידה נפרדת על הגג עם מרפסת רחבה. 

 

רוכשי הדירות במתחם ייהנו ממפרט דירה עשיר הכולל: מערכת מיזוג מיני מרכזית, זכוכית בידודית, ארונות מטבח יוקרתיים כולל יחידת בילדאין, חיבור חשמל תלת פאזי, מחסן וחניה פרטית רשומים בטאבו ועוד. יחד עם זאת ייהנו הדיירים מלובי כניסה מפואר ומושקע, שער חשמלי בכניסה לחניון עם שלט פרטי לכל דייר ופיתוח סביבתי מתוכנן באופן מוקפד ע"י אדריכל נוף והמשתלב עם הסביבה הירוקה העוטפת את הפרויקט.

 

מהחברה מוסרים כי מחירי הדירות בפרויקט יחלו מ – 920 אלף שקל לדירת 5 חדרים רגילה בשטח של כ – 128 מ"ר כולל מרפסת ומחסן, טריפלקס פנטהאוז בשטח כולל של כ – 139 מ"ר עם מרפסות בשטח כולל של כ – 40 מ"ר במחיר של החל מ – 1.170 מיליון שקל, הפנטהאוזים יימכרו במחיר של החל מ – 1.300 מיליון שקל, בשטח כולל של כ – 143 מ"ר עם מרפסות בשטח כולל של כ – 50 מ"ר.