חברת אנגלו סכסון PROJECTS תשווק 156 יחידות דיור בעיר לוד

עליזה כהן מנכ''ל החברה צופה היקף מכירות של כ – 160 מיליון שקל

המדובר בפרויקט  C, הממוקם במרכז העיר לוד, ליד היכל בית המשפט המחוזי החדש ובסמוך לקניון, זהו המתחם שעתיד לשנות את פני שוק הנדל"ן בעיר בכלל ואת תדמית העיר בפרט. הפרויקט משתרע על שטח של כ – 5.4 דונם וכולל בתוכו שלושה מגדלי מגורים, בני 10 קומות כל אחד המעוצבים בפאר ומצופים באבן. סך הכל 156 יחידות דיור.   

 

 

עליזה כהן מנכ"ל אנגלו סכסון PROJECTS אומרת, כי החברה תשווק את 156 יחידות הדיור בפרויקט אותו מובילים קבוצת ס.א.ל בבעלות רונן שיטרית וקבוצת גבסו. הדירות בפרויקט הן 4 חדרים, בשטח של כ – 98 מ"ר עם מרפסת שמש בשטחים של בין 10 מ"ר ל – 12 מ"ר ודירות  5 חדרים בשטח של כ – 110 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ – 10 מ"ר. כל חזיתות הדירות תוכננו כך שתתאפשר רמת פרטיות גבוהה ודיירי הדירות יוכלו ליהנות מנוף מרהיב.

 

 

שיווק הפרויקט החל בסוף שנת 2010, ועד כה נמכרו בו 90 דירות, בהיקף כספי העומד על 90 מיליון שקל. כך לדוגמה: דירת 4 חדרים, בקומה ה – 5, בשטח של כ – 98 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ – 10 מ"ר נמכרה במחיר של 977 אלף שקל.  דירת 5 חדרים, בקומה ה - 6, בשטח 110 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ – 10 מ"ר, נמכרה במחיר של 1.090 מיליון שקל.

 

 

"פרנסי העיר" – אומרת כהן – "נאבקו בשנים האחרונות על הקמת היכל בית המשפט המחוזי בעירם, ואכן הפרויקט השאפתני הנ"ל ישים חותמת רשמית על שדרוג מעמדה של לוד, בדרך להפיכתה למרכז חשוב בגוש דן. היכל בית המשפט יהווה מרכז משיכה לעסקים, מקומות בילוי ואוכלוסייה של בעלי מקצועות חופשיים שיעברו, יעבדו ויגורו במקום, יחד עם הקניון והקמת גינת משחקים לילדים לשעות הפנאי, ישלימו את משיכת אוכלוסייה חזקה לאזור".

 

 

כהן מוסיפה עוד כי קצב עליית מחירי הדיור בלוד בשנים האחרונות הביא מומחי נדל"ן ל"אחת ההפתעות של השנים האחרונות", כך לדוגמה: דירות חדשות 4 חדרים בנובמבר 2010 נמכרו במחיר של כ – 925 אלף שקל, וכיום נמכרות במחיר של החל מ – 955 אלף שקל, מה שמשקף עליית מחיר של כ – 3.5% .

 

 

היא צופה כי עליית מחירי הדירות תמשיך במהלך שנת 2011 , זאת בשל פיתוח התשתיות והמיקום האסטרטגי של העיר: קרובה לערים הראשיות, קרובה לנתב"ג, סלילת כביש 431 וקירבה לכביש 6. יחד עם זאת לוד נמצאת בתהליך פיתוח מואץ: השקעה מיוחדת של משרד החינוך בסכום של כ – 60 מיליון שקל לטובת מתנ"סים, מערכת החינוך וגני הילדים בעיר, יחד עם פיילוט בעלות של כ – 4 מיליון שקל מטעם המשרד להגנת הסביבה על מנת להפוך את העיר ל"עיר ממוחזרת" ופרויקט "עיר ללא אלימות" בחסות המשרד לביטחון הפנים שכבר הוסיף 50 תקנים לשוטרים בעיר, והחשוב מכל תיכון מדעים שכבר שנים ארוכות נחשב לאחד מבתי הספר הידועים בארץ מבחינת הישגיו הלימודיים והחברתיים. – מה שמביא כבר היום לביקושים מזוגות צעירים שזיהו את פוטנציאל ההשקעה ומגמה ההולכת ומתחזקת של אוכלוסייה שהיגרה מלוד ומבקשת לחזור להתגורר בה.