השרון הצפוני של ישראל התעורר!

''השרון הצפוני של ישראל (חדרה, פרדס חנה – כרכור) התעורר, דווקא בתקופה זו בה טוענים כי ישנה האטה ברכישת דירות חדשות למגורים'' – אומר אלון עמרם הבעלים והמנכ''ל של חברת הנדל''ן עמרם אברהם .

מהחברה מדווחים, כי בחודשיים האחרונים נמכרו במגדל המגורים השני בפרויקט AQUA בשכונת היוקרה עין הים בחדרה, 11 דירות . 

"השרון הצפוני" – הוא מכנה את אזור חדרה, פרדס חנה - כרכור– "הינו היעד הבא למגורים". עמרם מדגיש כי כיום חדרה הנה העיר ה – 4 בגודלה מבחינת עתודות הקרקע הפנויות לבנייה למגורים ואזור גבעת אולגה בפרט עובר מהפך נדל"ני רב היקפי. כך למשל בשכונת "עין הים" שכונת הדגל של חדרה הנהנית מקרבתה לרצועת החוף של השרון הצפוני, ויעד אסטרטגי למינוף ומיתוג המושקעים בה משאבים רבים ליעד אטרקטיבי למגורים ע"י העירייה, עומדים להיבנות כ – 1,200 יחידות דיור חדשות ובשכונה הסמוכה אולגה ד', ישנם תוכניות לפינוי בינוי לבניית כ – 2,000 יחידות דיור. 

עמרם מציין כי כניסת חברות בנייה מהגדולות בארץ לשכונה גורם להאצת הפיתוח ועידוד הבנייה במקום. לדעתו למרות תחזיות משרד האוצר והשיכון בדבר ירידת מחירי הדירות, הוא צופה כי הביקושים למגורים במקום ילכו ויתגברו, מה שיביא לעלייה מתונה נוספת של מחירי הדירות במהלך שנת 2012. 

כך לדוגמא בפרויקט "AQUA" אותו מקימה החברה, המשתרע על שטח של כ –  8.5 דונם והממוקם בקצה המערבי של שכונת היוקרה "עין הים" בחדרה (השרון הצפוני של ישראל), אשר נבנה בקו ראשון למים (כ – 500 מ"ר מקו החוף) ובסמיכות לשמורת הטבע "גדר גידור" המוכרת ע"י רשות הגנים הלאומיים, הכולל בתוכו 2 מגדלי מגורים יוקרתיים הנישאים לגובה של 16 קומות כל אחד, סך הכל 116 יחידות דיור בתמהיל מגוון: דירות 4 חדרים, 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים לכל הדירות מרפסות שמש מרווחות ומכל קומה נשקף נוף מרהיב של רצועת החוף ושל שמורת הטבע, הנושקים למגדלי המגורים.

הרוכשים במגדלים ייהנו מלובי כפול מפואר הכולל פינות ישיבה ואירוח, חדר דיירים ממוזג עם מטבח ושירותים, חדר כושר מפואר, מעליות מהירות, פיר אשפה קומתי, אינטרקום טלוויזיה במעגל סגור, מחסום חשמלי לחניית הבניין ושטחי גינון גדולים ופיתוח סביבתי בעיצוב אדריכל נוף, אומר עמרם כי עם סיום שיווקו של מגדל המגורים הראשון ביולי השנה, העלתה החברה את מחירי הדירות בשיעור של כ -10%, כך שאם דירת 5 חדרים, בשטח של כ – 123 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ – 16 מ"ר בקומה ה – 11 נמכרה במחיר של 1.700 מיליון שקל, אותה דירה במגדל השני נמכרה במחיר של 1.900 מיליון שקל.

"עליית המחירים" – אומר עמרם – "נובעת בין השאר מהביקושים ההולכים וגוברים למגורים באזור מאוכלוסייה המגיעה מאזורים שונים ברחבי הארץ, כדוגמת: ראשון לציון, תל אביב, מודיעין, חיפה, נהרייה וערים נוספות, יחד עם זאת עליית תשומות הבנייה בשיעור של כ 4.5% הביאו לעלייה זו".

מחברת הנדל"ן עמרם אברהם מדווחים, כי בחודשיים האחרונים מכרה החברה 11 דירות, בהיקף כספי של כ – 19.600 מיליון שקל בפרויקט היוקרתי AQUA, אותו מקימה החברה.

בין הדירות שנמכרו במגדל השני

. דירת 4 חדרים בקומה ה – 8, בשטח של כ – 110 מ"ר נטו עם מרפסת בשטח של כ – 12 מ"ר + מחסן בשטח של כ – 6.5 מ"ר – נמכרה במחיר של 1.540 מיליון שקל.

. דירת 5 חדרים בקומה ה – 12, בשטח של כ – 123 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ – 18 מ"ר + מחסן בשטח של כ – 8.5 מ"ר – נמכרה במחיר של 1.950 מיליון שקל.

חברת עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין. בשנת 2002 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים. מנכ"ל החברה מאז אלון עמרם (בנו של אברהם).

החברה מסווגת בסיווג ג- 2, כקבלן רשום לביצוע עבודות בנייה ענף ראשי 100, הבונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל ובהתאם לדרישות המחמירות של מכון התקנים הישראלי והיא מבוקרת בקביעות על ידיו, לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ. חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים. החברה מקימה כיום למעלה מ – 300 יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

היקף העבודות שביצעה חברת הנדל"ן עמרם אברהם עד כה עומד על למעלה מ- 30 אלף מ"ר ברחבי הארץ: רעננה, פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב ועוד. בנוסף בונה החברה למעלה מ- 20 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים ותעשייה קלה.