השקעות נדל''ן בארה''ב

גלו מי בראש הרשימה לפי הערים היקרות ביותר באמריקה, מה מחירי הדירות למכירה ואת מה שעושה את הערים האלה כל כך מושכות

אנחנו יכולים להתלונן על מחירי הדיור בארץ, במיוחד על מחירי הדירות למכירה בתל אביב ואולי אפילו בצדק, כי על פי הדירוג של הערים היקרות ביותר בעולם (על - פי הפרסום של המגזין Business Week בשנה הקודמת) תל אביב נמצאת במקום ה- 19 לפני ניו יורק, שנמצאת במקום ה- 29! אז אולי אפשר להתחיל להתעניין בנדל"ן בארה"ב ולהגשים את החלום האמריקאי.

גלו מי בראש הרשימה לפי הערים היקרות ביותר באמריקה, מה מחירי הדירות למכירה ואת מה שעושה את הערים האלה כל כך מושכות: 

1. מגורים למכירה- ניו יורק, ניו יורק 
יותר מ- 18 מיליון איש חיים בעיר הקטנה ניו יורק, הנעשית יותר ויותר מאוכלסת מיום ליום והופכת לשוק אפילו עוד יותר יקר בתחום הנדל"ן. עלויות הדירות הן כמעט פי ארבע גבוהות יותר מהממוצע הארצי. הכל יקר במנהטן, החל מהמצרכים ועד כדי לינה ובידור. שכר הדירה הממוצע לדירה הוא 2800$ ועלות הדירות למכירה מתחילה ב 1.8 מיליון $ בשכונות הפחות עמידות. בתחום הדירות למכירה בניו יורק המחיר הממוצע למטר מרובע הוא כ 1194 $, גידול של 7.3 אחוזים מאז התקופה המקבילה אשתקד. שכונות פופולאריות כוללות את אפר איסט סייד ואפר וסט סייד, עם מחיר הדירות הממוצע של כ -2.5 מיליון $ ו- 1.9 מיליון $.

 

2. נכסים למכירה- מליבו, קליפורניה 
לוס אנג'לס כבר גדושה בידוענים ויוקרה, אבל מליבו נותן למחוז הרצה לכספים שלהם עם ממוצע מחירי הדירות למכירה העומד על 7,100,000 $!!! אבל איך תוכל לוותר על אור השמש ועל התקווה להיתקל ברחוב בתושבים כמו: פמלה אנדרסון, סטינג, מל גיבסון, ועוד כל כך הרבה ידוענים אחרים?

 

3. בתים למכירה- ווייט פליינס, ניו יורק 
במרחק נסיעה של 30 דקות מהעיר הגדולה, ווייט פליינס מראה את היתרונות של ניו יורק, אבל עם הרגשה של עיירה קטנה. העיר ידועה בתרבות שלה ובשטח הקניות הגדול בעיר התחתית. הדירות למכירה והדירות להשכרה יקרות מאוד ומושלמות עבור העובדים בבתי העסק באזור, כמו נוקיה, היינקן ארה"ב, AT &T ו - Verizon.

 

4. נדל"ן למכירה- שיקגו, אילינוי 
יותר מ 2.8 מיליון אנשים קוראים לשיקגו בית, מה שהופך אותה לעיר השלישית המאוכלסת ביותר בארה"ב. שיקגו ידועה בבניינים הגבוהים שלה והנדל"ן גם מגבה את השטח היוקרתי שלה עם דירות למכירה בחצי מיליון לפחות. עסקים שיכולים לקרוא לשיקגו בית כוללים הארפו סטודיוס, בואינג, ג 'נרל אלקטריק, Groupon, ועוד.

 

5. מגורים למכירה- סן פרנסיסקו, קליפורניה 
למרות כל כך הרבה פינות נסתרות בCity by the Bay -, סן פרנסיסקו ממוקמת מספיק קרוב לעמק הסיליקון ולמטה של חברות היי- טק וחברות טכנולוגיה חשובות והיא נמצאת בראש הרשימה שלנו. קוקטיילים, אוכל, קניות ובידור יקרים גם עושים את סן פרנסיסקו לאחת הערים היקרות ביותר במדינה ועם עלות הדירות למכירה גבוהה מאוד.

 

6. נכסים למכירה- מאימי, פלורידה 
למי שמכיר את הבית של דיסני וורלד, העיר הזו היא גם ביתם השני או השלישי של סלבריטאים מפורסמים כמו אנריקה איגלסיאס, אנה קורניקובה, אופרה ווינפרי, ויטני יוסטון, שר ורבים אחרים. דירות למכירה ובתים למכירה מפוארים, חיי הלילה סוחפים, והמשתזפים על החופים במשך כל השנה בהחלט עוזרים להפוך את מיאמי ליעד עבור העשירים והמפונקים.

 

7. דיור למכירה- מיאמי, הונולולו 
גן עדן על האי זה הונולולו ארה"ב. בהונולולו התיירים לוגמים את מאי טאי ותושבים משלמים יותר מדי עבור שלווה מתמשכת וסחורות מיובאות – ו-55 אחוזים נוספים עבור דמי מחיה ודיור בהשוואה לשאר האומה.

 

8. נדלן למכירה- וושינגטון, די סי 
ישנם מספר שכונות בוושינגטון די סי ומחירי הבתים והדירות למכירה מתחילים לנוע מחצי מיליון עד ליותר מ- 4 מיליון דולר בשכונה סופר אמידה, Embassy Row. האזור מתפאר באבטלה נמוכה מאוד, בשיעור 6.9 אחוזים, והמעסיקים באזור כוללים את הממשלה הפדראלית, SAS, לוקהיד מרטין, פאני מיי, ורבים אחרים.

 

9. בית למכירה- בוסטון, מסצ'וסטס 
בוסטון היא לא רק עשירה בהיסטוריה, היא עשירה גם בתחום הנדל"ן והדירות למכירה. מעסיקים העיקריים כוללים בתי ספר מקומיים ואוניברסיטאות, חברות ביוטכנולוגיה, וכן מותגים כמו פידליטי השקעות, Liberty Mutual , המטה של Bank of America, ג'ילט, New Balance, ועוד...

 

10. דירות למכירה- אספן, קולורדו 
העשירים והמפורסמים קוראים לאספן- מילוט לחורף, אך התושבים נדרשים לשלם בממוצע 2,600,000 $ עבור הבתים או הדירות בהרים. אתרי סקי ברמת לוקס עושים חיים קלים יותר, כל עוד אתה יכול לשלם את המשכנתא שלך.

 

ואולי בכל מקרה עדיף להישאר בתל אביב?