הנהירה למגדל הספורט Sea Tower

אחרי ש- 80% מהדירות במגדל הספורט SeaTower נחטפו, משוחררים עכשיו הפנטהאוזים והדופלקסים במחיר ששווה לשדרג מהר מדירת 4 חדרים

כבר יש מי שקורא לשכונה הזו "עיר ימים של חדרה". ואכן, המיקום הנדיר של מתחם עין הים החדש, ממש על חוף הים בין בית ינאי לקיסריה, הפיתוח הסביבתי המבטיח והביקושים הגבוהים, עושים את שלהם, והמחירים מתחילים לטפס. הלהיט החדש במקום: מגדל הספורט היוקרתי. בתוך זמן קצר נחטפו למעלה . מ- 80% מהדירות בפרויקט Sea Tower, כבר במהלך המכירה המוקדמת. היום משחררים שם את "הדירות המיוחדות": מספר מצומצם של פנטהאוזים ודופלקסים סופר יוקרתיים - במחיר שצריך לחטוף מהר מהר. אם אתם גרים בדירת 4 חדרים בנתניה, אתם יכולים היום לעבור לפנטהאוז או לדופלקס 152 מ"ר + 133 מ"ר מרפסת (במחיר) שמתחיל בפחות ממיליון וחצי ש"ח! תבדקו מהר, לפני שיקדימו אתכם. 

 

ההצלחה המסחררת של מגדלי הספורט מבית קפיטל גרופ מוכיחה שהציבור בישראל פתוח ומוכן לקבל חידושים אפילו בתחום 'כבד' ושמרני כמו ענף הנדל"ן. לפני קצת יותר משנה, כאשר מגדלי הספורט הראשונים יצאו לדרך ברמת-גן ובבאר-שבע, היו רבים שהופתעו לנוכח המהירות בה נמכרו הדירות בהם, הרי שהיום, העובדה ש- במערב חדרה, 'נחטפו' Sea Tower 80% מהדירות בפרויקט כבר במהלך המכירה המוקדמת, מתקבלת כמעט בטבעיות. ואכן, לא צריך להיות מומחה נדל"ן כדי להבחין ביתרונות שהפכו אותו לדעת רבים למגדל ,Sea Tower הרבים של המגורים הכי אטרקטיבי במערב חדרה, אזור מבוקש מאוד וטרנדי בפני עצמו: המיקום המצוין של המגרש במרחק נגיעה מהים ועם גישה מהירה לכביש 2, הסטנדרט יוצא הדופן של הדירות והשירותים הנלווים (ראו מסגרת על 'מגדלי ספורט'),וכמובן המחיר 'הקורץ' של הדירות - פועל יוצא של העובדה שקפיטל גרופ בונה את המגדל במתכונת משתלמת מאוד של 'קבוצת רכישה' ובהתאם לרפורמות החדשות.

  

פרט חשוב: למרות שהמגדל מוקם במסגרת קבוצת רכישה, הקבוצה מובטחת בהתחייבות לביצוע על-ידי דניה סיבוס – במחיר ובלוח זמנים לביצוע מדויקים וסגורים מראש. יצוין כי עד היום 'קבוצות רכישה' לא הציגו התחייבות דומה. וכאמור, מחירי הדירות בפרויקט כל כך משתלמים, עד שרובן כבר נמכרו. רגע, אבל יש גם קצפת.

 

הזדמנות נדירה לפנטהאוז על הים

והקצפת משתחררת עכשיו למכירה. בימים אלה מוצע לשיווק בפרויקט מספר מצומצם של 'דירות מיוחדות'. פנטהאוזים ודופלקסים מפנקים, אבל עם תג מחיר מאוד מפתיע. כמה מפתיע? אם יש בבעלותכם, למשל, דירת 4 חדרים בנתניה או דירת 5 חדרים בחדרה עצמה, תוכלו היום להתקדם (אם תזדרזו) לפנטהאוז או לדופלקס קרוב מאוד לים. ,Sea Tower- ב Sea Tower ו במספרים: מחירי הפנטהאוזים במגדל (נותרו 2), במחיר של 1,948,000 ש"ח. והדופלקסים (נותרו 3) החל מ 1,497,000- ש"ח. כן, בפחות משני מיליון ש"ח, תוכלו להתקדם לפנטהאוז בשטח 152 מ"ר + מרפסת של 113 מ"ר, ובהשקעה 'קצת' יותר גדולה, 2,500,000 ש"ח, קיבלתם את הקצפת של הקצפת: פנטהאוז ג'מבו נדיר שמשתרע על פני 175 מ"ר בנוי, מ"ר מרפסת ובריכת שחייה פרטית צמודה (!). בחישוב פשוט, מדובר במחיר יחסי של 10,000 ש"ח למ"ר מול 20,000 ש"ח למ"ר בפרויקטים אחרים. Sea במבט רחב, ההזדמנות הנדל"נית שמגלם מגדל הספורט רק מתעצמת כשבוחנים מה קורה לאחרונה במערב Tower חדרה בכלל ובמתחם עין הים בפרט. אחרי עצירה של מספר שנים, תנופת הפיתוח במתחם המגורים המיוחד שמוקם בין בית ינאי לקיסריה, נמצאת במלוא עוזה. וכפי שקורה פעמים רבות, אחרי שהפיתוח הסביבתי צובר תאוצה והפרויקטים הראשונים בשטח קורמים בטון וברזלים, גם המחירים מזנקים בהתאם.